Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Μπορείτε να με καταδικάζετε μπορείτε να με γονατίζετε οικονομικά . Ένα όμως δεν μπορείτε να κάνετε Να με κοιτάξετε στα μάτια

Έλαβα το παρακάτω επιστολή που δεν έχει τολμήσει να βάλει το όνομά του και μάλλον ήθελε να με αποπροσανατολίσει γιατί παρατηρώ μέσα σε αυτή λάθη σκόπιμα για να μη μας φανερώσει την ταυτότητα του Σας την παρουσιάζω διορθωμένη και ποτέ παραποιημένη. Και την έφτιαξα για να μπορεί να διαβάζεται.Και το κάνω αυτό γιατί σέβομαι τον αναγνώστη .Αν και ανώνυμη εγώ σας την παρουσιάζω για να την σχολιάσω  

Νικηφόρε 

Γράφεις ότι δικάστηκες από το εφετείο και μάλιστα οκτώ μήνες που σημαίνει ότι οι δικαστές μείωσαν την ποινή σου κατά τέσσερις μήνες που σε αυτές τις περιπτώσεις οι μειώσεις είναι πολύ μεγαλύτερες . Που σημαίνει ότι οι δικαστές πίστεψαν στην ενοχή σου 
Και δεν είναι η μοναδική σου καταδίκη .
Σε δίκασε ο Μάνος ο Μαυρογόνατος και αυτός εε οκτώ μήνες .
Επίσης σε δίκασε ο Σπύρος Γιαλοψός .
 Και ήθελα να μου απαντούσες πως είναι δυνατό να υπηρετείς την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες που είναι ευλογημένες από τον Χριστό ( δικά σου γραφόμενα ) και να σε καταδικάζουν. 
Μήπως οι άλλοι έχουν δίκιο και υπηρετούν την αλήθεια και την δικαιοσύνη και εσύ την συκοφαντία και το κουτσομπολιό. 
Θα ήθελα να είχα την άποψη σου .
Κάποιος που σε παρακολουθεί και μη σταθείς πίσω από την ανωνυμία  μου γιατί φανερώνει δειλία και δεν απαντήσεις. 

Νκηφόρος 


Νομίζω αγαπητέ μου ότι έχεις λαθεμένη άποψη για την δειλία  Εσύ θέλεις να πεις την άποψη σου από την μια και από την άλλη δεν τολμάς να βάλεις το όνομα σου  .Ενώ εγώ με την υπογραφή μου και την φωνή εκτίθεμαι Δεν πειράζει όμως μια και έτσι έχετε συνηθίσει εσείς στο νομό να έχετε άποψη ανώνυμη Είναι βέβαιο ότι ακολουθείτε το πανάρχαιο Σκοτωθείτε εσείς για να δοξαστώ εγώ. 
Εγώ όμως θα απαντήσω για να αποδείξω έμπρακτα ποιος είναι ο δειλός 
Ναι θεωρώ την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες ευλογημένες από το Χριστό και τις οποίες υπηρετώ.
Βέβαια αυτό το έχω αποδείξει έμπρακτα αλλά και τώρα θα το κάνω  
Η πρώτη καταδίκη μου 

Καταδικάστηκα από τον κ. Αθανάσιο Ιατρού πρωτόδικα ( ερήμην) σε δώδεκα μήνες φυλάκιση αν και ο εισαγγελέας είχε ζητήσει δέκα μήνες. 
Στο εφετείο ήμουνα καταδικασμένος από την στιγμή που ο μάρτυρας υπεράσπισης έγινε κατηγορίας κατά την διαδικασία. 
Γιατί καμία πρωτοδίκης δεν κινδύνευσε με λιντσάρισμα. Και αν είσαστε στην γενική συνέλευση θα το είχατε διαπιστώσει και εσείς. Αλλά το δικαστήριο πείστηκε όταν υπήρχε η δήλωση του αρχηγού του ψηφοδελτίου που εγώ υποστήριζα ότι ο κ. Ιατρού προστάτεψε  την κ. πρωτοδίκη που ήταν πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής.Και δεν αρκέστηκε μόνο σε αυτή την ψευδή δήλωση αλλά στο δικαστήριο που ήταν μάρτυρας υπεράσπισης μου κατέθεσε " Αν και ο δικηγόρος μου είπε να μη το πω εγώ όμως είμαι υποχρεωμένος  να καταθέσω ότι τα δημοσιεύματα του κατηγορούμενου είναι υπερβολικά" 
Θα ήθελα να μου λέγατε κ. ανώνυμε δειλέ πιο δικαστήριο θα με αθώωνε 
Κανένας από αυτούς που ήταν στο ψηφοδέλτιο Νέα Πορεία δεν παρεξηγήθηκε που τους χαρακτήρισε ο κ. Τσιχρτζής ενόρκως ότι πήγαν να λιντσάρουν  την κ. Πρωτοδίκη. Σε μια άλλη κοινωνία θα βρισκόντουσαν δυο - τρεις να υπερασπιστούν τους εαυτούς των Εδώ με τον "νουνό"  τους που τους χαρακτήρισε οπαδούς του Λιντς έχουν φιλικές σχέσεις και ο κ. Πισιμίσης αντάλλαξε ακόμα και ασπασμούς και ο κ. Γ Μαργέτης έχει γίνει ομοτράπεζος του  Και μου έδωσαν το έναυσμα όλα αυτά  να αρχίσω το γράψιμο ενός βιβλίου με τον τίτλο " Η αξιοπρέπεια της ...τυρόπιτας " 
Και εκεί θα μάθετε όλοι σας πως είναι δυνατόν κάποιοι έξυπνοι να το παίζουν με όλες τις παρατάξεις και εκεί που έφτυναν τώρα να γλύφουν Υπομονή και θα γράψω και ονόματα. 


Η καταδίκη μου από τον Μάνο  Μαυρογόνατο. 

Πρωτόδικα καταδικάστηκα από τον κ. Μάνο Μαυρογόνατο χωρίς να έχω δικηγόρο ( δική μου επιλογή) γιατί επιθυμούσα να πάω φυλακή για να βγάλω στην επιφάνεια όλα αυτά που γινόντουσαν στο Λουτράκι Την τελευταία στιγμή δείλιασε η γυναίκα μου και δεν υλοποίησα το όνειρο μου 
Ο κ. Μαυρογόνατος που από την θέση του που τότε είχε ( διευθυντής της πολεοδομίας) στις εκλογές του Ολυμπιακού Λουτρακίου του Μαϊου του 2004 και ενώ δεν υπήρχε έκθεση της εξελεγκτικής επιτροπής γιατί κανένας δεν τολμούσε να βάλει την υπογραφή του. 
Και τότε σηκώθηκε ο κ. Μαυρογόνατος και έκανε την ιστορική αγόρευση λέγοντας ότι


" .μετά από επτά χρόνια επιστρέψαμε στα εθνικά πρωταθλήματα και αυτό είναι της Δ εθνικής κατηγορίας Σαν διοίκηση δεν θέλαμε να ακολουθήσουμε την πεπατημένη Βάλαμε στόχους και πρωταρχικός ήταν η οικονομική εξυγίανση που επετεύχθη "
Και όταν αυτά τα έλεγε ο κ. Μαυρογόνατος απουσίαζαν από το ταμείο του Ολυμπιακού που ήταν χρήματα του Δήμου και του Καζίνο σύμφωνα με την έκθεση του ορκωτού 163.700 ευρώ σε δραχμές 55.658.000. Βέβαια εγώ τα έβγαλα περισσότερα. Όταν η υπόθεση έφτασε στο εφετείο για να δικαστεί είχε όλως τυχαία παραγραφεί. Επομένως εδώ είχαμε παραγραφή του αδικήματος και όχι καταδίκη. Και πρωτόδικα θα μπορούσα να είχα πάρει αναβολή 
Εδώ ξεχάσατε να γράψετε ότι και ο κ. Μάρας μου έκανε μήνυση η οποία και αυτή παραγράφτηκε λόγω των αναβολών που έπαιρνε ο μηνυτής μου  Μάρτυρας εκεί εναντίον μου ήταν ο κ. Μαυρογόνατος . Όπως βλέπετε όλοι στο νομό Κορινθίας είναι ενωμένοι όταν υπάρχει κάποιος που δεν αποτελεί μέρος της παρέας και χαλάει την σούπα προσπαθούμε να τον κάνουμε να πάρει τα βουνά. Σε μένα δεν πέτυχαν ήταν άτυχοι . 
Για την ομάδα του Ολυμπιακού Λουτρακίου ξοδεύτηκαν μέσα σε μια δεκαετία 2.350.000 ευρώ ή σε δραχμές 799.000.000 με αποτέλεσμα σήμερα η ομάδα αυτή να αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας στο τοπικό και να κοσμεί τις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας  και σώθηκε από υποβιβασμό την τελευταία στιγμή. 
Και η υπόθεσης του Ολυμιακού Λουτρακίου δικάζεται μετά ΑΠΌ 10 ΧΡΌΝΙΑ ΣΤΙΣ18 Ιουνίου  ΣΤΟ ΤΡΙΜΕΛΈΣ ΕΦΕΤΕΊΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΆΤΩΝ ΣΤΟ ΝΑΎΠΛΙΟ 


Η καταδίκη μου από τον Σπύρο Γιαλοψό 

Ο εκδότης κ. Γιαλοψός με καταδίκασε ερήμην και μάλιστα μετά την απόφαση έκανε και αυτό το δημοσίευμα 


Που εδώ δεν γράφει ότι καταδικάστηκα ερήμην και με μάρτυρα τον λόγιο και άνθρωπο της εκκλησίας κ. Αντώνιο Κουκουλά τον αναγνώστη των ιερών κειμένων της μεγάλης εβδομάδας και το δεξί χέρι του προϊσταμένου του ιερού ναού της Παναγιάς της Γιάτρισσας πατέρα Νικολάου Βασιλόπουλου. 
Που σε ερώτηση παράγοντος της δίκης ; "Ποιες είναι οι σχέσεις Γιαλοψού --Παύλου απάντησε άριστες Και ποιες είναι οι σχέσεις Γιαλοψου - Παύλου 
χείριστες." 
Και υπάρχει μαρτυρική κατάθεση του κ Κουκουλά υπέρ του κ. Γιαλοψου σε συμβολαιογράφο που αφορά την δικαστική διαμάχη Γιαλοψού --Παύλου την οποία μπορείτε να την θαυμάσετε 


Και αυτός ο κ.Κουκουλάς με το χέρι στο Ευαγγέλιο κατέθεσε μεταξύ των άλλων ότι οι σχέσεις Γιαλοψού - Παύλου είναι άριστες. Αλλά αυτά τα κατέθετε όταν ήταν μόνος του Και επειδή έχει δικηγόρο δικό του άνθρωπο θα μπορεί να την ρωτήσει αυτό τι αδίκημα είναι. 

Αγαπητέ φίλε 

Όπως βλέπεις το κατεστημένο του νομού Κορινθίας με πολεμά και με νύχια και με δόντια. Από τις τρεις καταδίκες η μια μόνο υπάρχει ακόμα και η οποία  μου δίνει το δικαίωμα να αμυνθώ. Η του κ. Μαυρογόνατου όλως τυχαία έχει παραγραφεί Και μένει η έφεσης μου στην πρωτόδική ερήμην καταδίκη μου.
Όλως συμπτωματικά όλα αυτά τα είπαν ( Μαυρογόνατος --Γιαλοψός) οι μάρτυρες στην δίκη που με καταδίκασε ο αρχιφύλακας Β κ. Ιατρού κατόπιν υπόδειξης της κ. Δικηγόρου 
Να διαβάσεις τα λόγιας του OSKAR WILDE προσεκτικά και αν δεν τα καταλαβαίνεις να πας σε κάποιον να σου τα εξηγήσει "η λίγη ειλικρίνεια είναι επικίνδυνο πράγμα κι η μεγάλη εντελώς ολέθρια "