Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Νικηφόρος : Ένωσα τον Μιχάλη Τσιχριτζή με τα πρωτοκλασάτα στελέχη του ψηφοδελτίου της Νέας Πορείας . Είμαι υπερήφανος!!!

Προσωπικά κ. Υπουργέ του Αθλητισμού όλα αυτά που γράφει η εφημερίδα στο πρωτοσέλιδο της τα υποστηρίζουμε εδώ και καιρό. 
Τονίζω από την πρώτη μέρα που αναλάβατε το πόστο αυτό ότι δεν χρειάζεται κανένα νομοσχέδιο για να βάλετε τάξη στο χώρο του ποδοσφαίρου . 
Εσείς η μόνη κίνησης που θα κάνατε ήταν ένας ταυτόχρονος έλεγχος στην Ε Π Ο και στις ενώσεις και τότε θα καταλαβαίνατε τι σημαίνει Ελληνικό ποδόσφαιρο. Και τότε θα δικαιολογούσατε γιατί κάποιοι έχουν κολλήσει σαν στρείδια στα ΄πόστα της Ε Π Ο και των ενώσεων και δεν θέλουν να ξεκολλήσουν  
Και μάλιστα ο πνευματικός πατέρας του Βουλευτή σας Κωνσαταντινέα κ. Άρης Σταθόπουλος ενώ έχει εκλεγεί δήμαρχος σε κάποιο δήμο του νομού Μεσσηνίας μένει και πρόεδρος της ένωσης Μεσσηνίας και σύμβουλος της Ε Π Ο . Αυτό και μόνο αυτό τα λέει όλα. 
Ασκώ καθήκοντα ερασιτέχνη Δημοσιογράφου στο νομό Κορινθίας και στις 24 Μαρτίου του 2015 καταδικάστηκα από το τριμελές εφετείο Ναυπλίου για μια ποινή που μου είχε επιβάλει το τριμελές του πρωτοδικείου Κορινθίας .
Και εκεί ο κ. πρόεδρος της ένωσης Δικηγόρος κ. Μιχάλης Τσιχριτζής κατέθεσε ότι δυσφήμισα έναν αρχιφύλακα Β που ενώ δεν είχε καμία θέση μέσα στην αίθουσα ευτυχώς που βρέθηκε για να γλυτώσει την πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής που ήταν δικαστικός η κ. Λ  από τον λιντσάρισμα που θα της έκαναν επιφανή μέλη της Κοινωνίας του Νομού Κορινθίας. Όπως ο βιομήχανος και περιφερειακός σύμβουλος του πατριώτη κ. Τατούλη κ. Πισιμίσης. Ο πρόεδρος του πνευματικού κέντρου πολιτισμού και άθλησης του Δήμου Κορινθίων  και ο οποίος με δηλώσεις επιβεβαίωσε το γεγονός που είχε μεγάλη βαρύτητα αφού ήταν και αρχηγός του αντίπαλου ψηφοδελτίου Και στην δίκη που έγινε μάρτυρας και ήταν  υπεράσπισης μου κατηγόρησε τον Δικηγόρο μου ότι τον συμβούλεψε να μη καταθέσει ότι τα δημοσιεύματα μου είναι  υπερβολικά αλλά αυτός άκουσε την φωνή της συνείδησης του. Κουβέντα δεν είπε για το Λιντσάρισμα της κυρίας προέδρου της εφορευτικής επιτροπής. Και ούτε ακούσαμε ή διαβάσαμε τίποτα από τα άλλα μέλη του ψηφοδελτίου όπως από τον κ. Γ Μαργέτης που ήταν στις εκλογές εκεί μαζί με τον πατέρα του και τα δυο αδέλφια του. Που ενώ του ζητήθηκε να έρθει σε κάποια συγκέντρωση που κάναμε για να αντιμετωπίσουμε τα έξοδα της δίκης μάλλον διαχώρισε την θέση του γιατί αυτός δεν ήταν στην γενική συνέλευση αλλά ο σωσίας του  
Μα όλα αυτά θα τα διαβάσετε στο βιβλίο που σύντομα θα κυκλοφορήσω με τον τίτλο  Η αξιοπρέπεια της ...τυρόπιτας
Όπως κ. Υπουργέ στην επαρχία οι άνθρωποι τα έχουν βρει και αλλοίμονο σε αυτόν που θα θελήσει να μπει ανάμεσα τους . Θα τον λιώσουν. 
Και είμαι υπερήφανος που έγινα η γέφυρα για ενωθούν τα πρωτοκλασάτα στελέχη της Νέας Πορείας με τον κ. Τσιχριτζή . Εγώ τους καμαρώνω γιατί δεν έχω αυτά τα προσόντα και να βάζω πάνω απ όλα το προσωπικό μου συμφέρον