Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Ένας ηγέτης γεννήθηκε με την παραίτηση του και μια γροθιά έδωσε στο ποδοσφαιρικό κατεστημένο


Ομολογώ ότι μετά την καταδίκη μου στο Ναύπλιο είχα κάνει μια αυτοκριτική και αναρωτήθηκα για ποιόν παλεύεις 
Το ίδιο με ρώτησε η γυναίκα μου όταν μόνη διαπίστωσε  αφού είχε έρθει στο Ναύπλιο  πως πληρώθηκα από αυτούς που έβαλα τα στήθη μου για να υπερασπιστώ την αξιοπρέπεια των 
Και ήρθε ένα μήνυμα από τον παράγοντα της ομάδας Κόρινθος 06 Φάνη Διακουμόπουλο που με παρέπεμψε στο βιβλίο του Αντώνη Σαμαράκη " Υπάρχει Ελπίς"  
 "Ηθικό δίδαγμα τα λαμόγια όχι μόνο καταστρέφουν το Κορινθιακό ποδόσφαιρο αλλά διαλύουν και ότι καλό πάει να αναστηθεί και τώρα κύριε Νικηφόρε το λέω και μπορείς να το γράψεις"

Διαβάζω μια δήλωση του Φάνη Διακουμόπουλου 

«Υπέβαλλα την παραίτησή μου από το ΔΣ της Κορίνθου 2006 και δεν σκοπεύω μελλοντικά να ασχοληθώ με το κορινθιακό ποδόσφαιρο. Θέλω να δώσω «συγχαρητήρια» στην ΕΠΣΚ και τον κ. Τσιχριτζή για την … πολύ καλή σχέση που είχαν φέτος με την Κόρινθο και τους κ. Μαυρονάσιο και Λέκκα και ελπίζω πλέον μετά το σημερινό αποτέλεσμα, η Κόρινθος 2006 να έχει γήπεδο και να χρησιμοποιεί αυτό του Συνοικισμού και τη νέα σεζόν, παρά τα όσα ακούσαμε την εβδομάδα που πέρασε»

Φάνη Διακουμόπουλε 

Σου συνιστώ να διαβάσεις και αν το έχει διαβάσει να κάνεις επανάληψη   του βιβλίου του Αντώνη Σαμαράκη " Υπάρχει Ελπίδα" Και αυτό μου το επιβεβαιώνει η δική σου η στάση που είπες απών στη Σαββατιάτικη σκηνοθεσία. 
Και είμαι βέβαιος πέρα για πέρα ότι η παραίτηση σου είναι μια ηλιαχτίδα στην βαρυχειμωνιά που περνά το Κορινθιακό ποδόσφαιρο. και που υπάρχει σωτηρία και αυτή την βλέπουμε μέσα στην παραίτηση σου γιατί αν κανένας  δεν αντιδρούσε τότε η κοινωνία μας δεν συγκινείται από τίποτα  Θα μου πεις μέσα στις 140.000 Κορινθίους αντέδρασε ένας  Σκέφτηκες να μη αντιδρούσε κανένας; 
Και αν δεν υπήρχες θα χρησιμοποιούσα τα λόγια του μεγάλου Κωστή Παλαμά :

Κι έκραξες : "Φωτιά ! να κάψω την Παράδεισο "

Κι έκραξες : "Νερό! την κόλαση να σβήσω"