Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Χρόνια πολλά Αλέκο Πνευματικέ Και δημόσια σε χαρακτηρίζω φίλο του ποδοσφαίρου με πράξεις


Καματηρόν το άρχειν.
Κουραστικό να διοικείς.

                                     Î‘ποτέλεσμα εικόνας για Αλέκος Πνευματικός ποδοσφαιριστής


Τον γνώρισα στις Δημοτικές εκλογές του 2006 όταν το παρουσίασα στο ραδιόφωνο του SOYPER δεν σχημάτισα και την καλύτερη γνώμη  . Και όλοι γνωρίζουν σέβομαι τον συνομιλητή μου αλλά δεν θα του χαριστώ όποιος και να είναι. .
Τον Αλέκο Πνευματικό δεν τον είχα δει ποτέ Αλλά είχα μάθει ότι είναι διευθυντής στο Κ Τ Ε Ο και φίλος του ποδοσφαίρου Είπαμε πολλά και δηλώνω δημόσια ότι τον πέρασα για υπερφίαλο αφού με ύφος μου έλεγε ότι θα γεμίσει τον δήμο του με γήπεδα. Και όταν υλοποίησε αυτά που μου έλεγε ζήτησα συγνώμη. Ποτέ δεν πήγα στο γραφείο του  παρά μόνο τελευταία το 2018 όταν έδωσε συνέντευξη γιατί στον αγώνα Κόρινθος 06 --Π Α Σ Κόρινθος τον έβρισαν Και πήγα και εγώ όχι σαν επαγγελματίας  δημοσιογράφος αφού είμαι ερασιτέχνης  αλλά  γιατί είμαστε ομοιοπαθείς. Αφού και μένα βρίσανε στον ίδιο αγώνα την εδώ και χρόνια αμέτρητα πεθαμένη μάνα μου. Στις τριάντα του Αυγούστου τον πήρα στο τηλέφωνο για να του ευχηθώ χρόνια πολλά για πρώτη φορά αφού στις άλλες ήταν δήμαρχος Και να του διαβεβαιώσω ότι τώρα που δεν θα είναι δήμαρχος θα μπορώ να λέω και να γράφω πόσο τον θαυμάζω για το έργο που έκανε για το ποδόσφαιρο. Χωρίς να φοβάμαι να κατηγορηθώ ότι τον κολακεύω για καρπωθώ από την  την εξουσία που ασκεί
Τώρα που πολλοί θα αποφεύγουν τον Δήμαρχο Πνευματικό εγώ θα μπορώ να λέω ότι τον έχω χαρακτηρίσει πρωταθλητή πρόεδρο κατασκευής γηπέδων  Όταν οι ποικίλως ευεργετηθέντες από αυτόν θα τον αγνοούν και δεν θα τον βλέπουν για να μη εκτεθούν στο σημερινό Δήμαρχο που έχει γίνει κολλητός ..Αυτά τα περίεργα έχουμε εμείς που δεν συμβαδίζουμε με την εξουσία.
Και δώσαμε ραντεβού να πάμε γι ούζο. Και θα είμαι ευτυχής που θα  κεράσω Δήμαρχο  μια και θα πάμε σε δικό μου ουζερί που έχω φίλο τον μαγαζάτορα και θα κάνει ότι του πω.