Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Μπάμπης Καμπούρης Ένα γνήσιος άνθρωπος που λάμπρυνε την τοπική αυτοδιοίκηση

Μετά από 33 χρόνια τίτλοι τέλους στην αυτοδιοικητική πορεία του Μπάμπη Καμπούρη

korinthosnews  | 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Με την ευκαιρία της λήξης της Δημοτικής Περιόδου 2014 – 2019 στις 31/8/2019,
θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου
όλους τους συνδημότες για την αγάπη και την εμπιστοσύνη
που μου έδειξαν κατά την διάρκεια της τριαντατριάχρονης αυτοδιοικητικής μου πορείας.
Μια πορεία με διαρκείς αγώνες για την ανάπτυξη και την πρόοδο του τόπου μας.

Θέλω να πιστεύω ότι έκανα το ανθρωπίνως δυνατόν
προς όφελος της αυτοδιοίκησης και της τοπικής κοινωνίας.
Εύχομαι σε όλους υγεία και ευημερία.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Καμπούρης Χαράλαμπος του Ιωάννη
Αναπληρωτής Δήμαρχος Κορινθίων
Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Κορινθίων
Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Άσσου – Λεχαίου
Πρώην Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών Δήμου Κορινθίων
Πρώην Δήμαρχος Άσσου – Λεχαίου
Πρώην Πρόεδρος Κοινότητας Περιγιαλίου
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Μου τον έφερε ο φίλος μου Γιάννης Σουρτζής να τον παρουσιάσω στο ραδιόφωνο Νόμισα ότι θα είναι μια εκπομπή αποτυχημένη γιατί στο πρόσωπο του Μπάμπη διέκρινα έναν άνθρωπο που δεν θα μπορούσε να με βοηθήσει για να είναι επιτυχημένη η εκπομπή. Και ομολογώ ότι ήταν μια από τις καλύτερες μου εκπομπές. Μια και ο συνομιλητής είχε δυο μεγάλες αγάπες Τον άνθρωπο και την φύση. Από τότε εκτιμώ τον άνθρωπο αυτόν αν και ποτέ δεν πήγα στο γραφείο του. Μπάμπη είσαι ένας σπουδαίος άνθρωπος και είμαι ευτυχής που σε συνάντησα