Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Αναστάσιε Γκιολή Νομάρχη Κορινθίας Αρχίσατε λαθεμένα

Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: 

Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.


 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για Αντιπεριφερειάρχης Γκιολής


                                 






                       


 Γιατρέ δεν σας γνωρίζω αλλά ομολογώ ότι με απογοητεύσατε. Εγώ ο Νικηφόρος είμαι ένας
ερασιτέχνης δημοσιογράφος ( όχι ότι γράφω ερασιτεχνικά αλλά δεν περιμένω από την δημοσιογραφία να βάλω το τσουκάλι στη φωτιά) που σημαίνει ότι δεν παίρνω ευρώπουλα γι αυτά που γράφω

Διαβάζω αυτά που γράφτηκαν και δεν διαψεύστηκαν
 "ο νέος Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας  Αναστάσιος Γκιολής. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε , θέλησε να τιμήσει ιδιαιτέρως τον δημοσιογράφο , γιαυτό και τον επέλεξε για την πρώτη του συνέντευξη.

Με αυτά που είπατε γιατρέ κάνατε εχθρούς όλους τους επαγγελματίες δημοσιογράφους εκτός από εμένα που είμαι ερασιτέχνης. Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να ξεχωρίζετε τους διαφημιστές σας  που τους έχετε ανάγκη και σας έχουν. Ο λαός σας έδωσε την δύναμη με την πρώτη θέση σε ψήφους να γίνεται Νομάρχης του νομού μας. Και εσείς με την πρώτη σας συνέντευξη κάνατε έναν διαχωρισμό που δεν θα τον έκανε ούτε ένας άσχετος με την πολιτική. 
Και συνεχίζετε με αυτό το αθλητικό 
θα βγάλω στη σέντρα όσους δεν “αγαπούν”την Κορινθία.”
Είχα μια αθλητική εκπομπή που την τιτλοφορούσα όλα στη σέντρα. Που ήθελα να δηλώσω ότι τίποτα δεν έχω να κρύψω. Εσείς με το όσοι δεν αγαπάνε την Κορινθία θα τους βγάλετε στη σέντρα δεν ευσταθεί. Γιατί πρώτα πρέπει να πλησιάσετε αυτούς που δεν αγαπούν το νομό μας και με τον τρόπο που θα τον διοικείσετε  να τους πείσετε να τον αγαπήσουν Με την τιμωρία ή την απειλή τίποτα δεν μπορείτε να πετύχετε. Και σας γνωρίζω ποτέ δεν θα ήθελα να σας πάρω συνέντευξη γιατί δεν ταιριάζει το πιστεύω μου με αυτά που υποστηρίζετε. Θα σας κρίνω δίκαια γιατί την δικαιοσύνη και την αγάπη την ευλόγησε ο Χριστός