Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Επειδή δεν φοβάμαι κανέναν και ούτε περιμένω τίποτα είμαι λεύτερος να γράφω την άποψη μου

Δεν απολογούμαι  απλά ενημερώνω και ερωτώ χωρίς την ελπίδα να τύχω απάντησης 


Με ρωτάτε αν θέλω να δημιουργώ προβλήματα στις ομάδες και δεν βρίσκω τίποτα καλό να γράψω,
Όταν κανένας δεν τολμούσε να γράψει για τον τιτάνιο αγώνα που έδινε ο Δημήτρης Μπινιάρης ο πρόεδρος της Κόρινθος 06 ήμουνα ο μοναδικός που χαρακτήρισα εκδορέα τον διαιτητή  Λευτέρη Καλαρά. Πήγα μάρτυρας σε μια δίκη που ήταν χαμένη αφού δεν αντιμετωπίστηκε  σωστά νομικά. Είμαι ο μοναδικός που έγραψα για το διαιτητικό δίδυμο της συμφοράς ( Μπετσόγλου --Κωνσταντόπουλο ) ότι έκλεψαν συνειδητά έναν τίτλο από την Κόρινθο 06.Έγραψα τα διαιτητικά εγκλήματα του Νεοφυτιάδη σε βάρος της Κορίνθος 06. Και τα σκόπιμα λάθη του παρατηρητή τάξεως Δημόπουλου. Έγραψα για τα νερά που ούτε καν δεν έδωσε τις σωστές διαστάσεις ούτε η διοίκηση της ομάδας 

Και όταν τα έκανα αυτά ο πρόεδρος Δημήτρης Μπινιάρης μου είχε κόψει και την καλημέρα. γιατί η τότε πανίσχυρη αυλή του ( που τώρα όλοι είναι απέναντι του ) δεν του το επέτρεπε 
Και σήμερα και πάλι επαναστατώ  που ένας προπονητής υλοποιεί το σχέδιο του του 2009 που είχε επιτυχία. Και όλα αυτά τα κάνω γιατί δεν περιμένω από κανέναν να μου δώσει για να βάλω το τσουκάλι στην φωτιά