Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019

Πρόεδρε Μπινιάρη κάνε αφέντη των αποδυτηρίων τον προπονητή. Και γνώρισε στους φίλους του ποδοσφαίρου το ρόλο σου στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο.

Μη πάντα επίστασθαι προθύμεο, μη πάντων αμαθής γένη.
Μην επιθυμείς να τα μάθεις καλά όλα για να μη μείνεις αμαθής σε όλα.


Καλά νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι ικανοί στη Διοίκηση της Κόρινθος 06 και όπως πληροφορήθηκα στην  εκπομπή που μίλησε επ αρκετό διάστημα ο
πρόεδρος της Κόρινθος 06 ότι το γραφείο τύπου της ομάδας το έχει αναλάβει Δημοσιογράφος με πολύ μεγάλη πείρα.
Ο πρόεδρος όταν βγαίνει στα μέσα επικοινωνίας στόχος πρέπει να είναι ένας. Να πληροφορήσει τους Κορινθίους ότι έχασε τα πρωταθλήματα αν και έπαιζε το καλύτερο ποδόσφαιρο Και δεν φταίει η ομάδα που υπάρχει αντιπαλότητα με τον Π Α Σ Κόρινθος γιατί ποτέ δεν έβλαψε την ιστορική ομάδα. Αντίθετα Πισιμίσης --Πέλοπας Κιάτου --Π Α Σ Κόρινθος του έκλεψαν με ποικίλους τρόπους τρεις τίτλους. Με την Ελληνική γλώσσα μπορείς να δώσεις στον άλλο να καταλάβει τα πάντα. 
Είναι γνωστό ότι η ομάδα σας κ. πρόεδρε δεν έχει φιλάθλους γιατί δεν τους δώσατε να καταλάβουν ότι αδικηθήκατε συνεχώς ενώ εσείς ποτέ δεν κερδίσατε μισό βαθμό σε βάρος καμίας ομάδας. 
Έτυχε να παρακολουθήσω συζήτηση μεταξύ φιλάθλων και υπήρξε κάποιος  που υποστήριζε ότι ο πρόεδρος ( τον οποίο και χαρακτήρισε βενζινά  για να το μειώσει) ότι με τις κινήσεις του θέλει να γίνει κυρίαρχο του ποδοσφαίρου για να αυξήσει τα έσοδα του πρατηρίου. Και όταν του εξήγησα τι έχει πάθει έκανε μεγάλη προσπάθεια για να κλείσει το στόμα του. Και όταν συνήλθε με ρώτησε Γιατί δεν μας ενημερώνει; Αυτή είναι και η δική μου απορία. Βέβαια δεν του είπα ότι θέλουν το πρόεδρο χωρίς πρωτοβουλίες για να τον κατευθύνουν. 
Και κάνω μια πρόβλεψη που αν συνεχίσει ο Βορινιώτης να μπαίνει στα χωράφια του Παναγιώτη Τζαναβάρα θα έχουμε απώλειες. Θα σου έδινα μια συμβουλή κ. Μπινιάρη Άφησε τον Παναγιώτη Ταναβάρα  αφεντικό στα αποδυτήρια. 
Τώρα θα μου πεις ποιος είμαι εγώ κ. Μπινιάρη Αυτός που σας συμβούλευα συνεχώς και παρέμεινα στις απόψεις μου.Αλλά δεν άφηναν οι τότε σύμβουλοι σου οι οποίοι έφυγαν από κοντά σου δεν σε άφηναν ούτε καλημέρα να μου πεις 
Από την συνέντευξη που έδωσες κατάλαβα κ. πρόεδρε ότι και πάλι ακολουθείς λαθεμένη πορεία. Και αυτοί που σε συμβουλεύουν μακριά από μένα θα σε εγκαταλείψουν και εγώ θα είμαι δίπλα σου γιατί αναγνωρίζω την προσπάθεια σου. Και είμαι βέβαιος αν την ποδοσφαιρική περίοδο 2017--2018 έβαζες σωστό Δικηγόρο στην Δίκη την τηλεοπτική  σήμερα η Κόρινθος 06 θα αγωνιζόταν στην δεύτερη  εθνική κατηγορία. Γιατί ομάδα τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια δεν έχει περάσει από τα Κορινθιακά γήπεδα. Πάλι δεν με ακούσατε και χρεώσατε την δυσμενή απόφαση σε μένα. Και εγώ είχα πει στη γυναίκα σου πριν από την δίκη ότι καμία τύχη δεν έχουμε. Χωρίς να είμαι η αυλή σου ήρθα μάρτυρας. 
Και είμαι αυτός που απάντησα σ αυτά που είπε ο Πισιμίσης στον επαγγελματία δημοσιογράφο Νικολόπουλο όταν σε χαρακτήρισε ότι χρησιμοποιείς φουσκωτούς.
Είναι κρίμα από τα λάθη τρίτων και που σε εγκαταλείπουν να σε οδειγούν σε εγκληματικά λάθη.