Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Η Κορινθία θα αποκτήσει ποδόσφαιρο όταν οι παράγοντες καταλάβουν την αξία τους

Με πήρε στο τηλέφωνο ένας άνθρωπος που αγαπά το ποδόσφαιρο και με ρώτησε γιατί δεν πήγα στη Γενική συνέλευση της ένωσης 
Και του είπα ότι δεν έχω το δικαίωμα αφού ο Ολυμπιακός Κορίνθου που ήμουνα ταμίας έχει διαλυθεί. Και είμαι βέβαιος ότι θα μου έλεγαν οι διοικούντες την ένωση ότι απαγορεύεται η είσοδος 
Μα εκεί μέσα ήταν οι άσχετοι περισσότεροι από του σχετικούς  και εσύ φοβήθηκες  μήπως και σου απαγορευτεί η είσοδος ; 
Μα αγαπητέ μου δεν κατάλαβες εγώ θα ήθελα να μιλήσω γιατί δεν ήθελα να παίξω τον δικό σου ρόλο δηλαδή του κομπάρσου Γιατί θα ήθελα να μου έλεγες πήγες και πάλι σε μια από τις τόσες συνελεύσεις που πρόεδρο είχαν τον κ. Τσιχριτζή και πρέπει να μου πεις επιτέλους τι κατάλαβες από την τελευταία συνέλευση που πήγες 
Και ο φίλος μου μου απάντησε απολύτως τίποτα αλλά ήμουνα υποχρεωμένος να πάω γιατί αν απουσίαζε η ομάδα θα έμπαινε στο μαύρο πίνακα.
Και εγώ σε ερωτώ αν οι διαιτητές δεν ήταν σωστοί απέναντί σου και η ομάδα υποβιβαζόταν ποιο θα ήταν το χάσιμο της ομάδας σου αλλά και το δικό σου ως παράγοντα. 
Και άκουσα μια απάντηση που έχασα το τηλέφωνο από τα χέρια μου " απολύτως τίποτα " Και όπως αποδείχτηκε τρέμουνε κάποιοι χωρίς να υπάρχει καμία δικαιολογία. Ξύπνα παράγοντα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου αφού τρέμεις;χωρίς καμία αιτία