Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Υπάρχει ελπίδα αείμνηστε Αντώνη Σαμαράκη




Σχολιασμός Νικηφόρου 

Η Μητέρα Τεράζα είχε πει "...στη ζωή δεν υπάρχουν μεγάλα πράγματα αλλά μόνο μικρά με πολύ μεγάλη αγάπη"
Αυτά τα Θεία λόγια τα υλοποιήσατε κ. Μπεκιάρη κατά τον καλύτερο τρόπο Και όταν  προδίδουμε από τους  δήθεν δικούς μου Όταν μου σπάνε το αυτοκίνητο δυο φορές και μου το βάφουν.
Όταν καταδικάζουμε από μαρτυρίες δήθεν δικών μου . Και όταν βρίσκομαι δηλητηριασμένος απ όλα αυτά έρχεται η κ. Μπεκιάρη και κάθε κ. Μπεκιάρη ( που δυστυχώς είναι ελάχιστες) και μου δίνουν κουράγιο. 
Κάποιος είχε πει " Σπέρνοντας μια σκέψη θα θερίσεις μια πράξη. 
Σπέρνοντας μια πράξη θα θερίσεις μια συνήθεια. Σπέρνοντας μια συνήθεια θα θερίσεις έναν χαρακτήρα .Σπέρνοντας ένα χαρακτήρα θα θερίσει μια εκτίμηση."
Σου τα χαρίζω όλα αυτά γιατί αξίζεις την εκτίμηση Αλλά ως πολύ μεγαλύτερος σου σου δίνω μια συμβουλή Είναι βέβαιο ότι μια μέρα θα απογοητευθείς από την αχαριστία των μηδενικών που τίποτα δεν μπορούν να προσφέρουν και πετάνε πέτρες που έχουν επάνω καρπούς γιατί έτσι νομίζουν ότι θα γίνουν σαν τα μούτρα τους. Προσωπικά εγώ είμαι υπερήφανος με την ανακοίνωση σας.