Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Ο Νικηφόρος ερασιτέχνης δημοσιογράφος δεν κάνει κατευθυνόμενη δημοσιογραφία.

Έλαβα μια ανακοίνωση από κάποιους που αποχωρούσαν από το ΣΥΡΙΖΑ και αποστολέα είχε το όνομα ενός επαγγελματία δημοσιογράφου. Και ούτε λίγο ούτε πολύ πως πρέπει να κάνουμε την δουλειά μας 
Παρακαλώ να το διαβάσουμε μαζί γιατί θέλω να έχω και την δική σας άποψη :
Καλημέρα,

Σας αποστέλλουμε τη δήλωση αποχώρησης μελών του ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου.
Παρακαλούμε θερμά τα blogs, στην περίπτωση που την αναρτήσουν, η ανάρτηση να είναι κλειδωμένη και να μην υπάρχουν σχόλια.

Επειδή είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος μου είναι αδιανόητο να καταλάβω αυτού του είδους τις οδηγίες που μπορούμε να τις κατατάξουμε σε ένα είδος λογοκρισίας 
Και επειδή είμαι ξένος σ' αυτού του είδους τις οδηγίες δεν δημοσιεύω την δήλωση γιατί πιστεύω στην ελευθερία του λόγου όπως μας την δίδαξε ο Βολτέρος ¨Διαφωνώ με ότι λες αλλά θα δώσω ακόμα και την ζωή μου για να έχεις το δικαίωμα να το λες."