Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Ένα κράτος ανίκανο να εισπράξει παρά μόνο από τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους

Μέχρι πότε τα υποζύγια οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι θα πληρώνουν το μάρμαρο 
















Αποδείχτηκε περίτρανα ότι κανένα πολιτικό κόμμα δεν μπορεί να εισπράξει τους φόρους και για τον λόγο τα γνωστά υποζύγια επιστρατεύονται και είναι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. 
Και έχουμε και τον υπουργό που είναι γέννημα και θρέμμα από τον χώρο των εφοριακών και θέλει να μας πει ότι θα πετύχει να εισπράξει αυτά που ενώ εμείς οι καταναλωτές πληρώνουμε μας το κλέβουν και από εμάς και από το κράτος 
Και θα ήθελα κ, Υπουργέ που είσαστε και συνδικαλιστής να πάρω από εσάς μια απάντηση σε ένα απλό ερώτημα. 
Διαβάζω ότι λειτουργούσε δέκα τέσσερα χρόνια ένα μαγαζί με ταμιακή  μηχανή όχι σωστή κοινώς λεγομένη  μαϊμού. Που ναι μεν έκοβε αποδείξεις χωρίς αντίκρισμα. Και ερωτώ πως το μαγαζί αυτό πήρε άδεια. Και το χρονικό αυτό διάστημα κανένας συνάδελφος σας εφοριακός δεν πέρασε ποτέ από τα μαγαζί αυτό όχι να κάνει έλεγχο αφού οι εφοριακοί είναι λίγοι και δεν αρκούν γι αυτές τις πολυτέλειες αλλά για να  πάρει κάτι και να δει ότι κάτι δεν πάει καλά Πηγαίνω στην λαϊκή και επισκέπτομαι επτά πάγκους και κανένας δεν μου δίνει απόδειξη. Μερικοί δε από τους πωλητές έχουν πιάσει και πολιτική συζήτηση και βρίζουν χαρακτηρίζοντας τους πολιτικούς κλέφτες. Μόνο που οι περισσότεροι πολιτικοί είναι έντιμοι αλλά φοβούμενοι το πολιτικό κόστος σιωπούν. Ενώ αυτοί που εμένα κλέβουν μπροστά στα μάτια μου αφού δεν μου δίνουν αποδείξεις ενώ μου παίρνουν το Φ Π Α είναι κλέφτες . Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν αντιδρώ Επειδή υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να με δείρουν και λόγω ηλικίας δεν θα μπορέσω να αντιδράσω. Μα πάλι θα μου πείτε δεν υπάρχει αστυνομία για να σε προστατέψει; Και εδώ υπάρχει η δικαιολογία Οι αστυνομικοί υπάλληλοι είναι ελάχιστοι που ούτε στον Ισθμό που περνάνε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες δεν υπάρχει ούτε ένας Θα ήταν θρασύτητα να ζητούσα να βρω τον εκπρόσωπο του νόμου στην λαϊκή. 
Γνωρίζετε ότι στις περιφερειακές εφορίες υπηρετούν συνάδελφοι σας που κατάγονται από τον νομό που έχει έδρα η εφορία. Πόσοι από αυτούς έχουν αδέλφια ξαδέλφια κουμπάρου συμπεθέρους που πρέπει να τους προστατέψουν
Έτσι για να μη μαλώσουμε με το σόι ας σφάξουμε τον συνταξιούχο και τον μισθωτό που έχουν μάθει και δεν φωνάζουν Και γι αυτό και τους χαρακτηρίζουμε υποζύγια για να ξεχωρίζουν από τους αετονύχηδες 
Τώρα θα μου πείτε γιατί τους ψηφίζουμε Μα αφού είμαστε υποζύγια δεν πρέπει να έχετε απαιτήσεις για να μπορούμε να κρίνουμε.