Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Παντού βρίσκονται λαμόγια αρκεί να τους πάρεις είδηση. Και ο Νικηφόρος ξέρει τα τα ξεχωρίζει.

Ο άνθρωπος που αναζητεί την αλήθεια δεν έχει εθνικότητα  δεν γνωρίζει λαούς δεν έχει σύνορα 
                                 Τζίντου Κρισναμούρτι 



Δέχτηκα πάνω από πενήντα τηλεφωνήματα που είχαν μόνο ένα στόχο τον πρόεδρο του συλλόγου των Κορινθίων διαιτητών  Χρήστο Βλαχοπάνου.
Και όλοι μου έλεγαν ότι ο πρόεδρος παίρνει στο τηλέφωνο τους προέδρους των σωματείων και τους λέει να ψηφίσουν Τσιχριτζή.
Αυτό που προξένησε όμως τεράστια εντύπωση αυτοί που έκαναν την καταγγελία ήταν όλοι ανώνυμοι ( δεν μου έλεγαν το όνομα τους ) και όλοι οι καταγγέλλοντες είχαν την ίδια διατύπωση  και χρησιμοποιήσουν τα ίδια λόγια. 
Κατάλαβα ότι ορισμένοι είχαν ως στόχο να εκθέσουν εμένα και τον πρόεδρο Βλαχοπάνο και όχι για να κάνουν καλό στην παράταξη της ενωτικής κίνησης.
Και ευρισκόμενος  μπροστά στο δίλημμα πήρα τηλέφωνο  τον πρόεδρο των διαιτητών και να τον ρωτήσω αν έχει πάρει προέδρους και έκανε προπαγάνδα υπέρ του Μιχάλη Τσιχριτζή.
Και πήρα απάντηση από τον ίδιο τον Χρήστο Βλαχοπάνο που μ,ου έφυγε το έδαφος κάτω από τα πόδια μου 
Βλάχοπάνος :Αν βρεθεί έστω και ένας πρόεδρος και να βεβαιώσει ότι τον πήρα στο τηλέφωνο και του είπα ότι πρέπει να ψηφίσει Τσιχριτζή  δημόσια θα του ζητήσω συγνώμη και υποβάλω την παραίτηση μου. .
Και έκανε ένα βαρύτατο όρκο που του έκανα δριμύτατες παρατηρήσεις
Λαμόγια όπου και να βρίσκεστε οι εκλογές δεν κερδίζονται με  συκοφαντίες. Και ο Νικηφόρος σας πήρε χαμπάρι