Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Το ταχυδρομείο του Νικηφόρου.

Δέχομαι να απαντώ σε επωνυμα ερωτήματα
                                        Αποτέλεσμα εικόνας για Ηλεκτρονικό μέσο επικοινωνίας

Μάριος : Καλά ρε Νικηφόρε κρίνεις έναν άνθρωπο συνεχώς και δεν βρήκες κάτι το θετικό να γράψεις ; Σε παρακολουθώ συνεχώς και μ αρέσεις γιατί δεν βρέθηκε κανένας να σου πει κάνε πιο κει . Τον κ. Τσιχριτζή δεν τον γνωρίζω μα αυτά  που του γράφεις αν ήμουνα στη θέση του και δεν θα μπορούσα να σ απαντήσω θα είχα εξαφανιστεί. Και  όμως αυτός ζητά πάλι να γίνει ηγέτης του Κορινθιακού ποδοσφαίρου. 

Απαντά ο Νικηφόρος 


Έχω καταδικαστεί σε οκτώ μήνες φυλάκιση γιατί έγραψα ότι υπήρχαν μπράβοι στη συνέλευση του 2013. Την παρουσία τους μου την δήλωσε σε συνέντευξη που μου έδωσε ο Δημήτρης Μπίτζιος που τώρα είναι υποψήφιος του κ Τσιχριτζή. Μα ήταν τόσο καλά σκηνοθετημένο και ήταν επίτευγμα που έφαγα μόνο οκτώ μήνες φυλάκιση. 
Δέχομαι να μου πει κάτι το θετικό που έχει κάνει για το Κορινθιακό ποδόσφαιρο και θα το γράψω αμέσως Αντίθετα πόση καταστροφή ΄'εχει προκαλέσει από το 2004 μέχρι σήμερα θα χρειαστεί να δουλέψω πολλ΄'ες μέρες και δεν είμαι βέβαιος αν θα προλάβω Εσύ θα είχες εξαφανιστεί Μα αυτός δεν τα λαμβάνει υπόψη του γιατί είναι χοντρόπετσος