Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Ο Μιχάλης Τσιχριτζής αποφεύγει να με αντιμετωπίσει γιατί γράφω αλήθειες.



ας











Όσοι γνωρίζουν να διαβάζουν Ελληνικά θα
κατάλαβαν γατί βάζουν κάποιοι τα ανήλικα να βρίζουν την πεθαμένη μάνα μου και άλλα να γράφουν επάνω στους τοίχους του σπιτιού μου γιατί νομίζουν ότι έτσι θα με τρομοκρατήσουν.
Τους βεβαιώνω  ότι τον Π Α Σ Κόρινθος τον αγαπώ περισσότερο από αυτούς και γι αυτό καυτηριάζω αυτούς που προσπαθούν να τον βλάψουν. 
Απέδειξα με βάση την συνέντευξη που έδωσε ο Δημήτρης Λέκκας ότι ο ποδοσφαιριστής Καφαντάρης ήταν σ όλους γνωστό ότι δεν μπορούσε να αγωνιστεί γιατί ήταν τιμωρημένος. Και ότι είπε ο Λέκκας ήταν μια προσπάθεια να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. 
Μόνο ο Νικηφόρος τα έβγαλε όλα στη φόρα γιατί κανένας δεν τον κρατάει. και ούτε ποτέ θα τον κρατάει Γιατί έχω μάθει να ζω λεύτερος και ποτέ εξαρτώμενος  Είμαι πάντα απέναντι στην εξουσία για να μπορώ να την ελέγχω
Και όταν υποστηρίζω ότι ο Μιχάλης Τσιχριτζής δεν κάνει για ηγέτης δεν το υποστηρίζω χωρίς να μπορώ να  το στηρίξω με στοιχεία που είναι το πανίσχυρο όπλο μου. 
Εμπρός Μιχάλη Τσιχριτζή αντιμετώπισε με αν μπορείς Καιρός είναι να πας σπίτι σου