Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Γιάννη Λάμπρου ο Νικηφόρος είναι με την αλήθεια και μόνο μ αυτή




Προσθήκη λεζάντας

 ΠΡΟΒΛΕΨΗ: Οι εκλογές της Ενωσης έχουν ήδη κριθεί

Κατα την ταπεινή μας άποψη το αποτέλεσμα στις εκλογές για την Ενωση Ποδοσφαιρικών σωματείων έχει ήδη κριθεί εδώ και μερικές ημέρες.

Ενας απο τους δύο υποψηφίους έφυγε μπροστά.
Ομως μπαίνοντας στο τελευταίο δεκαήμερο πριν την γενική συνέλευση των μελών της Ενώσεων έχει έρθει η ώρα, των υπαρχηγών, λοχαγών ακόμα και των κατασκόπων.
Οι πολλοί παράγοντες έχουν ήδη αποφασίσει και όσοι το παίζουν πάρολι, εντείνουν τις πιέσεις τους προς τα επιτελεία των υποψηφίων, για να έχουν καλύτερη τύχη...!
Βρισκόμαστε σε μία φάση που πάει σύννεφο η προπαγάνδα και η παραπληροφόρηση.
Στην πιάτσα ακούς απίστευτες ειδήσεις που δεν υπάρχουν και μυθεύματα που εξυπηρετούν την στιγμή.
Στο διαδίκτυο δεν ασχολείται κανένας εκτός απο τον "Νικηφόρο" και τον "Παπαδόπουλο"..
.

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Ούτε ο Μάντης Κάλχας δεν θα μπορούσε να κάνει αυτή την πρόβλεψη
Αφού γνωρίζεις τον νικητή γιατί δεν τον γράφεις για να έχεις και την τρομερή επιτυχία. Εγώ είμαι υπαρκτό πρόσωπο και με παραλληλίζεις  με ένα ανύπαρκτο Και καλά κάνεις για να βγάλεις το ψωμάκι σου Γιατί όποιος τον Νικηφόρο χτυπά κερδίζει γιατί δεν τα έχω καλά με κανέναν Δεν ασχολούμαι με τις εκλογές αλλά με το ανύπαρκτο έργο του Μιχάλη Τσιχριτζή ως προέδρου της ενώσεως Και το αρνητικό του έργο όταν ήταν πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος. Ποια είναι η μεταξύ μας διαφορά Όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχει δέσιμο μεταξύ Κόρινθος 06 και της αφεντιάς σου. Κανένας δεν σε πείραξε. Εγώ δεν έχω καμία σχέση μαζί με την Κόρινθο 06 και όμως με βάψανε το σπίτι μου γράφοντας αυτά που εγώ τα έκανα συνθήματα Βρίσανε την μάνα μου Και ξέρεις γιατί; Επειδή θέλω να τα έχω καλά μόνο με την αλήθεια και όχι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα όπως κάνεις εσύ. Πάει καιρός που έχω γράψει για το εικονικό τιμολόγιο που κυκλοφόρησε ο Μιχάλης Τσιχριτζής. Εσύ δεν έγραψες κουβέντα Γιατί ρε Γιάννη δεν τόλμησες να γράψεις κάτι γι έναν άνθρωπο που τόσο πολύ ...αγαπά την ομάδα που έχεις το γραφείο επικοινωνίας;
 Θεωρώ τον Στάθη Γκουρβέλο ότι αξίζει  να είναι πρόεδρος της ένωσης Και πρέπει να ξέρεις ότι δεν έχω ούτε καλημέρα μαζί του και με πολλά μέλη του συνδυασμού που δημοσίευσες 
Ο Νικηφόρος θα είναι απέναντι στην εξουσία όποιος και να είναι. Και εύχομαι για το καλό του ποδοσφαίρου να είναι ο γιατρός Πάντως μεροκάματο με αυτά που γράφεις δεν θα μπορέσεις να βγάλεις Και μου θυμίζεις την Γεωργία Βασιλειάδου στην κυρά μας την μαμή  που έλεγε το φύλλο του παιδιού που ήθελε ο άνδρας του σπιτιού. Αλλά φρόντιζε να γράψει και το αντίθετο πίσω από την πόρτα και ήταν βεβαία για την επιτυχία της. Κρίμα ρε Γιάννη γιατί είσαι καλός δημοσιογράφος...