Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Το παραγάδι του Νικηφόρου

                                         



Ακης Μπουλης Παπαφιλη συνεχιζεις να γραφεις για να γραψεις.Η ολη πορεια του κ,Σκουρτη δειχνει οτι θα ειναι το ιδιο αντικειμενικος και καυστικος με οτι δηποτε παρανομει

Απαντάει ο Νικηφόρος 


Αγαπώ τα παιδιά και αυτοί που ασχολούνται με τον αθλητισμό έχουν ως αντικείμενο παιδιά τα περισσότερα Και αυτός είναι ο λόγος που είμαι αμετακίνητος στις απόψεις μου τις οποίες και στηρίζω πάντα με στοιχεία 
Στόχος μου είναι να φύγει ο εικονικός πρόεδρος που δεν έχει το ηθικό ανάστημα να είναι υποψήφιος Βαρύτατη κατηγορία που την απευθύνω εδώ και τρεις μήνες και ούτε με απαντάει ούτε με οδηγεί στον εισαγγελέα και το σπουδαιότερο δεν πηγαίνει σπίτι του . Όταν ήταν πρόεδρος ο αείμνηστος Σπύρος Νίκας του ασκούσα σκληρή κριτική  Και όταν έχασε την εξουσία  και τους ευκαιριακούς φίλους του. Και τότε στάθηκα δίπλα του γιατί δεν είχε δύναμη Που είμαι απέναντι της για να μπορώ αντικειμενικά να την ελέγχω Αυτός είναι ο Νικηφόρος που δεν πρόκειται να αλλάξει. Υποστηρίζω με φανατισμό την υποψηφιότητα του γιατρού Γκουρβέλου Το βράδυ των εκλογών αν εκλεγεί θα είμαι απέναντι του για να μπορώ να βρίσκω τα λάθη του με αντικειμενικότυητα.