Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Προπονητές χρησιμοποιήσατε τα ταλέντα της ομάδας σας και θα δικαιωθείτε.

Αποτέλεσμα εικόνας για Παίκτες Ακαδημιών

Επειδή υποστηρίζω ότι είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος κάποιοι επαγγελματίες του είδους αυτού  μ έχουν χαρακτηρίσει ότι γράφω ερασιτεχνικά Αλλά αυτό δεν με πειράζει γιατί γνωρίζω τι γράφω. Αυτό όμως που με κάνει και γελώ είναι όταν μου λένε ότι ασκώ δημοσιογραφία από τον καναπέ του σπιτιού μου. 

Και όλοι ξέρουν  ότι είμαι παθιασμένος με τα πρωταθλήματα Παίδων και Νέων που σχεδόν έχω δει τις περισσότερες ομάδες. 
Και έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι αρκετές ομάδες διαθέτουν πολλούς και καλούς παίκτες  Και στον αγώνα νέων  Ηρακλή Λεχαίου --Αστέρα Τρίπολης είδα ότι η ομάδα του Ηρακλή διαθέτει τρεις τερματοφύλακες και που όλοι έλαβαν μέρος στο αγώνα. Και ρώτησα και έμαθα ότι υπάρχουν και στην παιδική ομάδα τερματοφύλακες  και αυτό οφείλεται ότι η ομάδα διαθέτει προπονητή τερματοφυλάκων που ακούει στο όνομα Μπίτζιος Δημήτρης 
Αυτά που έχω δει στα πρωταθλήματα αυτά δεν μπόρεσα να τα δω στα τοπικά πρωταθλήματα ακόμα και της πρώτης κατηγορίας. 
Γι αυτό είναι καιρός  πλέον οι προπονητές να ρισκάρουν και είμαι βέβαιοι ότι θα δικαιωθούν. Να σταματήσουν οι διάφοροι γυρολόγοι και οι οποίοι είναι αμφιβόλου ικανότητας να βρίσκουν ποδοσφαιρική στέγη σε ομάδες που διαθέτουν δικά τους ταλέντα.