Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Ο Νικηφόρος δεν πολιτεύεται αλλά δεν θα αφήσει κανένα να κάνει φτηνή πολιτική.

Δήμαρχε Βόχας το γκρέμισμα σημαίνει ότι οδηγούμε με την όπισθεν σε μια εποχή που άλλοι φτάνουν στο φεγγάρι Και Νίκο Σταυρέλη δεν υποστηρίζουμε κάποιον επειδή βρίζει τον αντίπαλο μας που κάποτε ήταν φίλος μας. 


Στο βάθος της φωτογραφίας η εξέδρα την οποία γκρέμισε ο Δήμαρχος Βόχας με αστείες και άπιαστες δικαιολογίες.  



Είχα να πάω στο γήπεδο του Ζευγολατιού  από τότε που έγινε ο Τελικός
Κυπέλλου μεταξύ των ομάδων Κόρινθος 06 και του Ηρακλή Ξυλοκάστρου για τον τελικό του Κυπέλλου Κορινθίας. 
Και θα μείνει αξέχαστο για δυο πράγματα Γιατί στο ημιχρόνιο μ επισκέφτηκε ένας κύριος συνοδευόμενος με ένα σωματώδη φίλο του. Που αυτούς στην πιάτσα του ονομάζουν φουσκωτούς. Και αφού ο πρώτος κύριος μου είπε ότι δεν του αρέσουν τα γραπτά μου και  ότι θα με περιμένει στην είσοδο του γηπέδου. Και επειδή δεν τον γνώριζα τον ρώτησα πως τον λένε και μου είπε ότι είναι ο κ. Γ@Μ@Ω. Στο ραντεβού που μου έδωσε δεν ήρθε Με γέλασε.Και εγώ από τότε στα γραπτά μου τον αναφέρω με το όνομα αυτό Εντύπωση μου έκανε που αν και έχουν περάσει δυο χρόνια όχι μόνο  κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε αντίθετα ο κ. Νίκος Σταυρέλης ηγέτης της παράταξης Νέα Πνοή  που θέλει να κυβερνήσει τον Δήμο Κορινθίων επαναστάτησε μαζί μ άλλους 15 συμβούλους γιατί στον κ. Γ@Μ@Ω. ο Δήμος δεν του έδωσε 30.000 ευρώ των δημοτών για να τα διαχειριστή χωρίς να έχει παρά μόνο την ιδιότητα του προπονητή Και την θρασύτητα να βρίζει τον Δήμαρχο Πνευματικό
Και το δεύτερο που μ εντυπωσίασε ήταν ότι ήταν ένα από τα καλύτερα γήπεδα της Κορινθίας Με μια εξέδρα που μπορεί να μη ήταν ότι το ωραιότερο αλλά σημείο πολιτισμού αφού γήπεδα με εξέδρες στο νομό μας είναι ελάχιστες.
Και μια ωραία πρωία ο δήμαρχος που είμαι βέβαιος ότι πιστεύει στην πρόοδο για να τον ψηφίσουν και οι δημότες. Αλλά βασανίζω τον εαυτό μου να βρω μια δικαιολογία για το εγκληματική πράξη του δημάρχου αλλά δεν μπορώ να βρω. 
Κάτι αιωρείται στον αέρα για κάποιο Μανάβη που υποστηρίζει  οικονομικά την ποδοσφαιρική ομάδα και που θα είναι αντίπαλος για να διοικήσει  που τώρα εσύ διοικείς 
Σ ένα βάλτο όταν μαλώνουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια. Και στις δυο περιπτώσεις την πληρώνουν οι φίλαθλοι και οι αθλητές ο αδύναμος κρίκος. Θα δώσουμε μάχη αυτά να μη γίνονται στο χώρο του ποδοσφαίρου Και να έχουν αντικείμενο το κέρδος μιας χούφτας ψήφων.