Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Ενώ όλες οι ομάδες έχουν γυρολόγους μας πείραξαν αυτοί της Πέραχώρας


Να φοβάσαι την μισή αλήθεια γιατί υπάρχει κίνδυνος να κρατάς την λαθεμένη.



Διαβάζω 



Παρασκευάς Δαρκαδάκης Αγαπητέ Κύριε Σκουρτη επιτρέψτε μου να σάς επισημάνω ένα μικρό λάθος. Χωρίς να κινδυνεύω να παρεξηγηθώ , οπωσδήποτε είμαι ανεπιφύλακτα υπέρ τής κατασκευής των γηπέδων Περαχώρας και Λουτρακίου , αλλά δεν χρειάζεται να κάνουν 40 χιλιόμετρα για προπόνηση γιατί απλά κανένας παίχτης δεν είναι από την Περαχώρα


Ο Νικηφόρος  απαντάει 

Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω την κατοικία των παικτών παρά μόνο την έδρα της ομάδας Που πρέπει να μεταφέρει τα ρούχα 40 χιλιόμετρα. Τώρα πως να κάνει δικούς του παίκτες όταν χρόνια αμέτρητα δεν έχει γήπεδο. Και πάλι καλά που βρέθηκε ένας που αγαπά το χωριό του ο γιατρός Δημήτρης Βασιλείου και κρατάει ζωντανή την ιστορική ομάδα. Δυστυχώς δεν κινδυνεύεις έχεις ήδη παρεξηγηθεί γιατί κουβέντα  δεν γράφεις για το γήπεδο που έχει φέρει στην κατάσταση αυτή την ομάδα. Και ας εξετάσουμε τις ομάδες αν έχουν παίκτες από τα χωριά τους.και αυτό το γράφω συνεχώς και οι αρμόδιοι με γράφουν Και με τα δικά σου δεδομένα είναι αδικαιολόγητες ενώ  έχουν γήπέδα εγκατέλειψαν Μήπως ενοχλεί που ο πρόεδρος της ομάδας θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος και πάμε να τον χτυπήσουμε ότι δεν κάνει και τίποτα που διατηρεί μια ομάδα που για να προπονηθεί πρέπει να κάνει σαράντα χιλιόμετρα;Εγώ αυτό το θεωρώ άθλο και το δικαιολογώ . Εσύ δίνεις σημασία γιατί η ομάδα έχει γυρολόγους σαν να είναι η μοναδική Περιμένω την άποψη σου αιτιολογημένη όπως κάνει η αφεντιά μου.