Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Τρυπώνω ...ξετρυπώνω ...και ότι μαθαίνω το γράφω και το λέω

Δήλωσε ο πρόεδρος της Κορίνθου 06 στη δημοσιογραφική ομάδα " ... και ευχαριστήθηκε ο
κόσμος από τον αγώνα Ζευγολατιό -- Κόρινθος 06 και όπως διάβασα ήταν 300 φίλαθλοι"
Δηλαδή πρόεδρε Δημήτρη Μπινιάρη έχετε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους Κορίνθιους Δημοσιογράφους που γράφουν ότι κάνει καλό στην οδό Νοταρά 48 και όχι στα μάτια σας αφού είσαστε στο γήπεδο.Και δεν είπατε τίποτα για την ταλαιπωρία των φιλάθλων που ήταν υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν τον αγώνα όρθιοι Και εσείς μεν είσαστε νέος άνθρωπος και μπορείτε να κάθεστε όρθιος. Εγώ που είμαι κάποιας ηλικίας υπέφερα.  Και υπήρχε εξέδρα και ο Δήμαρχος της περιοχής την χάλασε. Και κανένας δεν έγραψε λέξη εκτός από μένα που το έχω κάνει τεράστιο θέμα.
Γιατί το όνομα μου δεν υπάρχει σε κανένα ταμείο Δημαρχείο για να πάρω Ευρώπουλα για διαφημίσεις ή ότι έχει σχέση με το οικονομικό νταλαβέρι.
Να και η ταυτότητα της εφημερίδας μου που έβγαζα 

Να γιατί γράφω πάντα αυτά που οι άλλοι δεν  τολμούν να ακουμπήσουν