Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Μάικ Θυμή :Οι δυνατοί δεν απειλούν αλλά πολεμούν Αλλά με στοιχεία.


Ο πόλεμος αρχίζει όταν θέλεις, 

αλλά δεν τελειώνει όταν θέλεις.

                      Αποτέλεσμα εικόνας για Θυμής Δημοτικός σύμβουλος
Δεν σας γνωρίζω αλλά αυτό που άκουσα να λέτε σε μια γυναίκα " Θα έχεις τέτοιο πόλεμο που δεν θα ξέρεις που θα κρυφτείς "  ούτε θέλω να σας γνωρίσω Και ντρέπομαι που με εκπροσωπείτε στον Δήμο. Αλλά δεν σας είδα  να
επαναστατείτε όταν ο τότε κουμανταδόρος του καζίνο Στεριώτης είπε ότι όποιος τολμήσει να πειράξει το καζίνο θα πάρει ένα τσεκούρι και θα κόψει το χέρι του. Δεν γνωρίζω αν τότε είσαστε δημοτικός άρχοντας Εγώ δεν ΄ήμουνα και ούτε γηγενής Λουτρακιότης και ας έχω σπίτι στο Λουτράκι εδώ και 25 χρόνια και κατοικώ μόνιμα 18 χρόνια και ούτε δημοτικός άρχοντας που ήρθε μέσα στο σπίτι μου ( αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου ) για να με ρεζιλέψει 
Και όμως έβγαλα δυο πρωτοσέλιδα 

                            

                     
Εσείς κ. Θυμή που απειλείτε μια γυναίκα την εποχή αυτή  Oι μπαρουτοκαπνισμένοι   γηγενείς σε πιο λαγούμι είχατε κρυφτεί για να μη σας βρει ο Στεριώτης και σας κόψει το χεράκι ή είχατε πάθει συχνουρία ;
Βρείτε μου έναν που έγραψε όχι κάτι το ανάλογο αλλά μια λεξούλα. Και ξέρετε κ. πολεμοχαρή τα γράφω όλα αυτά Γιατί κανένας δεν μ έχει δει στην πόρτα του και ούτε θέλω  να κάνω εντύπωση ούτε στην αφεντιά σας ( που σας αγνοώ μ αυτό που άκουσα  να λέτε σε μια γυναίκα ) ούτε σε κανέναν άλλον. Αλλά στους ανώνυμους που γι αυτούς νοιάζομαι για να δουν πως ο κ. Μάικ Θυμής κάνει πόλεμο σε μια γυναίκα και  παίζει το κρυφτούλι με τους δυνατούς.

Μελετήσετε  τα λόγια Mahatma Gandhi τα έχεις ανάγκη 
Οι αδύναμοι  δεν μπορούν να συγχωρέσουν. Η συγχώρεση είναι ικανότητα των δυνατών»

Υ Γ Την κ. Πρωτόπαπα δεν την έχω συναντήσει ποτέ. Θαύμασα την αδελφή της που όταν ήταν υπάλληλος του Δήμου μου έκανε εντύπωση με την προθυμία που εξυπηρετούσε τους Δημότες. Και έγραψα γι αυτό. που είδα Ούτε και μ αυτή είπαμε ποτέ καλημέρα