Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Δήμαρχε Βασίλη Νανόπουλε γιατί κωφεύετε στο ερώτημα μου; Έχετε το δικαίωμα;



Δήμαρχος Κορινθίων: Η κακοήθεια περισσεύει! Η άγνοια δεν συγχωρείται!

korinthosnews  | 
Ο Δήμαρχος δεν κρύβει συνεργάτες!
<<Δημοσιογράφοι>> κρύβουν την αλήθεια!
«Η κακοήθεια και η άγνοια σε μερίδα του τύπου της Κορίνθου
- ευτυχώς ελάχιστη-  περισσεύουν όπως αποδεικνύεται αλλά επειδή επιμένουν
απαντώ με την αλήθεια που θέλουν να κρύψουν!»
Σχολιάζει ο Νικηφόρος.
Αν και εμένα ίσως να μη με λαμβάνετε υπόψη σας επειδή είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος ( δεν πληρώνουμε για την επαγγελματική δημοσιογραφία που πιστά υπηρετώ. ) νομίζω ότι διαβάζετε  αυτά που σας αφορούν. Και εγώ σας έγραψα κ. Δήμαρχε  για την φράση που είπατε ίσως απευθυνόμενος προς την Κυβέρνηση και θέλοντας να δείξετε ότι είσαστε  ένας τοπικός αξιωματούχος που νοιάζεται για τον τόπο του αδιαφορώντας αν θα τσαλαπατήσετε δυστυχισμένους  ανθρώπους  Γιατί οι κάτοικοι  της Λέσβου δεν είναι υπερήφανοι ούτε με την ζωή τους αλλά ούτε με την ζωή των προσφύγων
Να γιατί θέλω να μου εξηγείστε  τι νόημα θέλετε να περάσετε με την φράση 
"Εδώ είναι Μοριάς και όχι Μόρια ", Θα συνεχίσω να σας ερωτώ μέχρι να πάρω απάντηση