Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

Το Παραγάδι του Νικηφόρου




Αν και έγραφα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες αυτό δεν με εμπόδισε να βρεθώ στο γήπεδο της Αρχαίας για να δω την νεαρή Σαχίνη που θα έπαιζε κεντρική σε ένα αγώνα για το παιδικό πρωτάθλημα Δεν μπόρεσα να αντισταθώ αν και το έχω κάνει πρώτη φορά.
Μπήκα στα αποδυτήρια των διαιτητών για να εκφράσω τον προβληματισμό γι αυτό το τεράστιο διαιτητικό ταλέντο με τα παρακάτω λόγια " Παιδί μου μ αυτό που παρακολούθησα δεν ξέρω αν σε προτιμώ κεντρικό η βοηθό. Πάντως αν ήμουνα μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας άνετα θα σε όριζα βοηθό σ ένα αγώνα Ολυμπιακού --Παναθηναϊκού" Και δηλώνω δεν είχαν τα λόγια ίχνος κολακείας ή υπερβολής

Έχω παρακολουθήσει χιλιάδες ποδοσφαιρικούς αγώνες και ποτέ δεν έφυγα χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος Δυστυχώς έφυγα παρακολουθώντας τον αγώνα  Ολυμπιακού Λουτρακίου με τον Σαρωνικό Γαλατακίου  Και οι λόγοι της φυγής μου  ήταν δυο.
Το ποδοσφαιρικό θέαμα που παρουσίαζαν οι δυο ομάδες Αυτό 'ηταν δολοφονία του αθλήματος. Και έτσι αναγκάστηκα να φύγω στο 35 λεπτό.
Και ο δεύτερος λόγος ήταν η διαιτησία του Παναγιώτη Κακριδή. Έχω διαπιστώσει ότι  ενώ βλέπει την παράβαση βαριέται να σφυρίξει Και τον δικαιολογώ γιατί αν ένας υποβιβαστεί σταματάει να έχει όνειρα. Αυτό δεν το έχουν καταλάβει στην μεγάλη Πύλη.