Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Συγχαρητήρια πρόεδρε Μπινιάρη έδωσες συνέντευξη στον συκοφάντη μου Γιώργο Ναστούλη

Διαβάζω


korinthosnews


Δ. Μπινιάρης: στόχος της ομάδας είναι να παραμείνει στην Γ΄ Εθνική - 

Σχολιάζει ο Νικηφόρος


Όπου υπάρχει το δίκιο θα είμαι δίπλα σ αυτόν που το έχει. Μόλις σε εγκατέλειψε ο συκοφάντης  μου Παναγιώτης Τζαναβάρας πήρα θέση αν και σου είχα πει να μη τον πάρεις. Και πάλι έκανες αντίθετα από αυτά που σου είπα. Και αντί να πανηγυρίσω γιατί δικαιώθηκα στάθηκα δίπλα σου όχι για να σου κάνω χάρη αλλά γιατί είχες δίκιο. Κανένας δεν σε υποστήριξε Αλλά και κατά το παρελθόν τότε που ο Καλαράς ο Κωνσταντόπουλος ο Μπετσόγλου και ο Νεοφυτιάδης σ αδικούσαν δεν είδα να γράψει κανένας το παραμικρό. Τώρα πως εσύ πρόεδρε τα ξεχνάς όλα δεν μπόρεσα να το καταλάβω.
Ένα είναι βέβαιο ότι ο ηγέτης όταν ξεχνά χάνει.Και είναι κρίμα όχι η στάσης  σου απέναντι μου αλλά με τις εναλλαγές σου πως θα μπορέσεις να συγκρατήσεις του; νέους φίλους που αποκτά η Κόρινθος 06 Με τον Αχαρναϊκό ο κόσμος ήταν αρκετός. Και ερωτώ πόσα εισιτήρια έκοψες; Με ένα διαρκείας πόσοι μπαίνουν; Οργανώσου για να πάψουν οι αετοί να τα κονομάνε σε βάρος σου.
Πόσοι έχουν περάσει από την αυλή σου και που είναι σήμερα; Αυτοί που με θεωρούσαν μαύρο πρόβατο στα δύσκολα το έβαλαν στα πόδια. Ο Νικηφόρος παραμένει. Και εσύ πηγαίνεις και δίνεις συνέντευξη στο δημοσιογράφο που δίνει Βήμα στον συκοφάντη μου και τον λιποτάκτη προπονητή Παναγιώτη Τζαναβάρα Ποτέ δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου  που είναι αυτοκαταστροφικό