Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

      

  • Κύριε Σωτήρη Σούκουλη γράφετε:
  •  Εδω ταιριαζει η παροιμια -δυο γαιδαροι μαλωνανε σε ξενο αχυρωνα.

  • Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

  • Δεν περίμενα να συμβούν τα γεγονότα για να δώσω συγχαρητήρια Επειδή είδα πόσο θλιβερός είσαστε στις απαντήσεις σας  στον προπονητή Τζαναβάρα θέλησα να σας βοηθήσω κάνοντας  τα δικά μου  σχόλια. Επειδή είδα ότι με χαρακτηρίσατε   γάιδαρο γιατί   χρησιμοποίησα τον δικό σας  αχυρώνα  δεν γράφω  απολύτως τίποτα Η μαγκιά είναι να προβλέψεις κάτι πριν γίνει και να έχεις τα ούμπαλα  να τα γράφεις. Επειδή υποστήριζα το δίκιο που είχε πάρει διαζύγιο από την ομάδα σας  βρίζανε την πεθαμένη μάνα μου και γράψανε στο τοίχο του σπιτιού μου ότι είμαι  Πούστης και ρουφιάνος. Αν με άκουγε ο πρόεδρος σας  σήμερα η Κόρινθος 06 θα έπαιζε στην Δεύτερη Εθνική. Όταν μου είπε ο πρόεδρος σας  ότι πήρε τον Τζαναβάρα προπονητή  του είπα ότι έκανε λάθος. Το διοικητικό ποδόσφαιρο το έχω σπουδάσει σε πανεπιστημιακό επίπεδο 


  • Τζαναβάρας 

    Παναγιώτης

    •  
    •  

    •  

    •  

    •  
    • Σε καλώ σε συνέντευξη να σου απαντήσω στα πάντα.
    •  

  • Απαντάει ο Νικηφόρος
  • Εσείς και ο δημοσιογράφος που πήρε την συνέντευξη  με θάψατε επαγγελματικά. Όταν είσαστε ακόμα προπονητής στην Κόρινθο 06 και μου ζήτησε ο πρόεδρος  της ομάδας τηλεφωνικά και παρουσία σας να μου δώσετε συνέντευξη σας αρνήθηκα 
  • Επομένως τα περί συνεντεύξεως είναι για παραμύθια που λένε στα παιδάκια που είναι ακόμα στην κούνια. Γιατί έτσι και βγουν από αυτές θα σας αρχίσουν το δούλεμα. 
  • Περιμένω να πείτε σε ποιο σημείο των γραπτών  μου υπήρξα  λασπολόγος  ψεύτης  και υπερβολικός Αν αποδείξετε ότι σ ένα συνδετικό ΚΑΙ πετάω λάσπη λέω ψέματα και είμαι υπερβολικός θα σας ζητήσω συγνώμη και θα εξαφανιστώ από την δημοσιογραφία. Αν δεν το κάνετε θα ζητήσω με λύπη μου την βοήθεια του Εισαγγελέα