Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Σεβαστείτε κάποιον που δεν σας μοιάζει Τον Απόστολο Καριώτη.

Αυτός που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία είναι ένα παράσιτο που δεν έχει θέση ούτε  σε κοινωνία των πιθήκων 

Μαθαίνω ότι ο Αποστόλης Καριώτης ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της Θύελλας Πετρίου και κάθισα και έγραψα το παρακάτω

Απόστολος Καριώτης :Δίνει μαθήματα αγωνιστικότητας και αγάπης στο ποδόσφαιρο


 Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: «Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;» Πολέμα!


                                     
Θεωρώ τον εαυτό μου αδικαιολόγητο που δεν γνώριζα τίποτα για το Πετρί που έπρεπε να πάω να κάνω την πρώτη μου συνέντευξη στο χωριό που πρόσφατα πέθανε ένας παράγοντας που γνώριζε για
το μεγάλο ταξίδι. Γι αυτό είπε στο περιβάλλον ο καφές να δοθεί στο γήπεδο
Όταν πληροφορήθηκα τι σημαίνει Πετρί και Θύελλα θέλησα να το επισκεφτώ. Και επιστράτευσα τον φίλο μου Γιώργο Παππά που ο Θεός να  έχει καλά που μπορεί ακόμα και με ανέχεται και με πήγε να διαπιστώσω πως ένα χωριό με 300 κατοίκους έχει ομάδα στην πρώτη κατηγορία.
Θυμάμαι όταν πήγα στο γήπεδο έβρεχε πολύ και η ομάδα να προπονείται. σαν να μη συμβαίνει απολύτως τίποτα. Έκανα μια παρουσίαση που κάλυψα δυο τηλεοπτικές εκπομπές στο SOUPER
Ο μόνος που δεν μίλησε ήταν ο προπονητής. Νευρίασα και δεν ήθελα ούτε καν να τον συναντήσω Πάντως μου έκανε εντύπωση η  προπόνηση που έκανε κάτω από καταρρακτώδη βροχή.
Σταμάτησε να προπονεί την Θύελλα γιατί ο πρόεδρος πήρε άλλον. Και τον βρίσκομαι προπονητή στον Ισθμιακό να προσπαθεί να τον ανεβάσει στην πρώτη κατηγορία με 13 παίκτες και το κατορθώνει. Δεν τον κρατήσανε
Και μαθαίνω ότι και πάλι ανέλαβε την Θύελλα Πετρίου που στην όγδοη αγωνιστική έχει τα κάτωθι αποτελέσματα:Με Ολυμπιακό Λουτρακίου  χάνει εντός με 0-2 και πάλι στο γήπεδο του με τον Τενεάτη 0-0.Και στο Δερβένι με τον Αστέρα 0-0 Στο γήπεδο του χάνει από τον Ατρόμητο Χιλιομοδίου   με 0-2. Εκτός έδρας χάνει από τον Παννεμεατικό με 1-0 Στο γήπεδο του χάνει από τον Ισθμιακό με 0-1.Στο γήπεδο του Γαλατακίου  χάνει από τον Σαρωνικού  2-0 Και τέλος χάνει από τον Π Α Σ Κόρινθο με 4-0. Σε οκτώ αγωνιστικές  η Θύελλα Πετρίου έχει δυο ισοπαλίες και έξι ήττες Και δεν έχει πετύχει ούτε ένα τέρμα
Μόλις έμαθα ότι ανέλαβε την Θύελλα Πετρίου τον πήρα στο τηλέφωνο και τον ρώτησα αν αληθεύει αυτό που έμαθα
Και πήρα την απάντηση " Εσύ μου είπες μόνο οι τρελοί κάνουν προπόνηση με καταρρακτώδη βροχή  Αυτή είναι και η δικαιολογία που ανέλαβα και πάλι την Θύελλα. Έχω αντιμετωπίσει και χειρότερες καταστάσεις Ρώτησε αν θέλεις τι πέτυχα στο Σπαθοβούνι.
Ξέχασα να σας γράψω το όνομά του αν και θα το καταλάβατε. Αφού λίγοι σκέπτονται όπως ο  Απόστολος  Καριώτης Αναλαμβάνουν ευθύνες που άλλοι τις έχουν δημιουργήσει. Γι αυτό και επιστράτευσα τα λόγια του Νίκου Καζαντζάκη που νομίζω ότι του ταιριάζουν.

Και ενώ ετοιμαζόμουν να πάω στο γήπεδο της αρχαίας να παρακολουθήσω τον αγώνα Αγίου Γεωργίου με τον Κύψελο δέχτηκα ένα από τηλεφώνου το παρακάτω εμετικό ¨Ρε κολόγερε τι θα τα κάνεις τα λεφτά που εισπράττεις από αυτές τις μαλακίες που γράφεις;" Και το παράσιτο --πίθηκος μου έκλεισε το τηλέφωνο. Είμαι σε θέση να προκαλώ με τα γραπτά μου και να μη μπορεί κανένας να με απαντήσει παρά μόνο ανώνυμα μέσω τηλεφώνου 
Και έρχεται ο Καριώτης και μόλις αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ανύπαρκτης μέχρι τότε Θύελλας και νικάει  με 2-3 εκτός έδρας Και αυτή η νίκη είναι η δικαίωσης μου αφού έγραψα ότι ο Καριώτης υλοποίησε τα λόγια του Νίκου Καζαντζάκη πριν να νικήσει μόνο με την αποδοχή  της θέσεως του προπονητού.
Παράσιτο εσύ ντρέπεσαι και δεν βγαίνεις στη σκηνή γιατί έμαθες να ζεις στα ανήλια διώροφα υπόγεια όπως οι Αρουραίοι. 
Ενώ εγώ είμαι στην σκηνή και σε αντιμετωπίζω και εσύ νάνος σε ηθικό ανάστημα βρίσκεις παρηγοριά να κάνεις τον μαχαλόμαγκα και αυτόν ως δειλό ανθρωπάκι. 
Αλήθεια θα είχες την λεβεντιά να αναλάβεις μια ομάδα καταδικασμένη; Μα εσύ δεν τολμάς να πεις το όνομά σου και σου ζητώ να κάνεις ηρωικές πράξεις.