Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Οι ανώνυμοι είναι δειλοί και επομένως αστείοι γι αυτό και δεν τους υπολογίζω επειδή τους συχαίνομαι

Δεν είμαι τόσο φτηνός που να την βγάζω  μόνο με  μακαρόνια Σημασία έχει αν αυτά που γράφω αξίζουν  να τρώω και ψαρούκλες. 




Κάποιοι πειράζονται με τα γραπτά μου και μη έχοντας το θάρρος να με απαντήσουν επώνυμα διαλέγουν την ανωνυμία. το έχω γράψει  πολλές φορές και δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω 
Ας βρεθεί ένας που με πλήρωσε ένα ευρώ για να γράψω κάτι για την αφεντιά του. Τα έχω βάλει με το καζίνο όταν κανένας δεν τολμούσε να τους ακουμπήσει ούτε με το βλέμμα του



Και όλα αυτά τα κάνω γιατί πάνω από την αξιοπρέπεια μου δεν βάζω απολύτως τίποτα. Και γι αυτό στις εφημερίδες  μου και στην ταυτότητα έγραφα 



Να γιατί μόνο ανώνυμα μπορούν να με αντιμετωπίσουν όλοι αυτοί που νομίζουν  όταν ανώνυμα με τηλεφωνούν και δήθεν με μειώνουν .