Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Ο Νικηφόρος το μαύρο πρόβατο γιατί δεν προσκύνησε κανέναν

Αγωνίσου για την αλήθεια και την δικαιοσύνη  ο Χριστός θα είναι μαζί σου 


- Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
- Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
- Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
- Φταίει πρώτ’ απ’ όλα το κρασί!
Ποιος φταίει; ποιος φταίει; Κανένα στόμα
δεν το ’βρε και δεν το ’πε ακόμα.


Μου έκανε μήνυση ο Μάνος Μαυρογόνατος Διευθυντής της πολεοδομίας ένας από τους καλύτερους παίκτες ποδοσφαίρου του νομού Κορινθίας Αδελφός Δεσπότη Πιστεύω ότι η μοναδική του φορά που έκανε μήνυση στη ζωή του Δικάστηκα έξι  ( 6) μήνες φυλακή Γιατί είχα γράψει για τον Ολυμπιακό Λουτρακίου και τους διοικούντες του. Έκανα έφεση η οποία δεν δικάστηκε γιατί το αδίκημα είχε παραγραφεί.

Με μήνυσε ο Γιάννης Μάρας πρόεδρος του Ολυμπιακού Λουτρακίου και με τράβηξε πέντε  φορές στην αίθουσα του Δικαστηρίου. Και κάθε φορά την ανέβαλε ο ίδιος  Με ταλαιπώρησε αφάνταστα
Στο τέλος  είχαμε παραγράφη

Ο Σπύρος Γιαλοψός με καταδίκασε πρωτόδικα χωρίς να μπορέσω να παραβρεθώ στην δίκη Γιατί κάποιος μεγάλος Δικηγόρος ανέλαβε να τα συμβιβάσει. Και δέκα επτά μέρες πριν της δίκης μου είπε ότι δεν μπόρεσε  να κάνει τίποτα. Και μου το ανακοίνωσε στις 17 μέρες πριν από την δίκη γιατί έπρεπε να είχα κάνει προτάσεις είκοσι μέρες πριν της δίκης Έφεση δεν έκανα μια και τραγικό γεγονός χτύπησε την πόρτα μου. Την τραγωδία μου μερικώς την σεβάστηκε

Με καταδίκασε ο υπαρχιφύλακας κ. Αθανάσιος Ιατρού με την βοήθεια του Παναγιώτη Λαμρινου  που από παράνομο μέσα στην αίθουσα της γενικής συνέλευσης  τον έκανε με δήλωση του ήρωα τον μηνυτή μου που έσωσε την πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής  που ήταν πρωτοδίκης ( και εδώ είναι το τραγικό  ) από τον ίδιο από τους αδελφούς Μαργέτηδες και τον βιομήχανο και πολιτικό  Πισιμίση. Γιατί από την παράταξη τους ακύρωσε  τρία ψηφοδέλτια . Και έτσι έχασαν την εκλογή των. Που εκ των υστέρων αποδείχτηκε  ότι δεν την ήθελαν

Περιμένω να δικαστεί η μήνυση που μου έκανε ο Μιχάλης  Τσιχριτζής  για να μπορέσω να του κάνω ερωτήσεις που σε καιρό δημοκρατίας με απαγορεύει. 

Και η δικαίωσης μου 

Είχα προβλέψει την διάλυση του Ολυμπιακού Λουτρακίου  Δεν μπόρεσα να καταλάβω το παιχνίδι που έκαναν  αυτοί  που ήταν το αντίπαλο ψηφοδέλτιο του Τσιχριτζή (μια και δεν έχω ικανότητες σκηνοθέτη.) στις εκλογές του 2013 για να τον  βγάλουν νικητή Και να καρπωθούν τίτλους και αξιώματα Και εγώ οκτώ μήνες μόνο  φυλακή. Και κοκορεύονται οι άνθρωποι που απέτυχαν  πρώτα ως πρόεδροι  του Π Α Σ Κόρινθος ( Ψεύτικη εκλογή  στο αξίωμα του προέδρου του Π Α Σ  --- έχασε προσωπικά το πρωτάθλημα την ποδοσφαιρική περίοδο 2005-6---Τον έπιασαν με εικονικό τιμολόγιο ) και αν όλα αυτά τα γνώριζαν τα σωματεία δεν θα τον ψήφιζαν  για πρόεδρο της ένωσης. Ρώτησε κανένας από αυτούς που τον ψηφίζουν γιατί είχε αυτή την προστασία ο Μιχάλης Τσιχριτζής που ως πρόεδρος του Π Α Σ χάριζε πρωταθλήματα ( Θήβα ) και προνομιούχες θέσεις ( Ηλιούπολη ) Από την ημέρα που παρέλαβε την ένωση ( Ιούλιος 2009 ) μέχρι σήμερα  πόσες ομάδες διαλύθηκαν ;
Αισθάνομαι υπερηφάνεια που είμαι ο μόνος που αγωνίζομαι για το άθλημα του ποδοσφαίρου στο νομό μας Όλους αυτούς που έχω ασκήσει κριτική μπορώ να τους κοιτάω στα μάτια. Είμαι βέβαιος αυτοί που μ έβλαψαν όχι φανερά αλλά υπόγεια θα ντρέπονται για την κατάντια τους