Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Χρόνια καλά Στέλιο Μανωλά που είμαι βέβαιος ότι θα πιστέψουν ότι είσαι ο ηγέτης της Α Ε Κ γι το καλό της

Πως να πιστέψουν οι άπιστοι τι θάματα μπορεί να γεννήσει η πίστης. Ξεχνούν πως η ψυχή    του ανθρώπου γίνεται παντοδύναμη όταν συνεπαρθεί  από μια μεγάλη ιδέα.
Νίκος Καζαντζακης 
στον πρόλογο του στον καπετάν Μιχάλη 


Αποτέλεσμα εικόνας για μανωλας Στελιος"





Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Στυλιανός αν και δεν έχω καμία σχέση με τις γιορτές αυτή την θυμάμαι γιατί γιορτάζει ένας άνθρωπος που ο Θεός δεν αγαπούσε την χώρα μας Γιατί δεν θα τον έκανε ποδοσφαιριστή αλλά επιστήμονα Αναφέρομαι στον Στέλιο Μανωλά που αν ήταν σε οποιαδήποτε  χώρα της Ευρώπης θα τον είχαν έναν από τα σπουδαιότερα ποδοσφαιρικά κεφάλια. Ο άνθρωπος που θα πάρει την πένα για να γράψει για τον Στέλιο  πρέπει να είναι απαλλαγμένος των ανθρωπίνων αδυναμιών. Και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή που ασχολήθηκα με το ποδόσφαιρο και έπαθα πολλά αλλά είχα την υψίστη τιμή ( ναι το επαναλαμβάνω είχα την υψίστη τιμή ) να γνωρίσω τον Στέλιο Μανωλά.
Στο βιβλίο μου Μαρτυρίες  γράφω ότι ο Στέλιος είναι ο Καπετάν Μιχάλης γιατί έτσι τον ήθελε ο Νίκος Καζαντζάκης. 

Πως να πιστέψουν οι άπιστοι τι θάματα μπορεί να γεννήσει η πίστης. Ξεχνούν πως η ψυχή    του ανθρώπου γίνεται παντοδύναμη όταν συνεπαρθεί  από μια μεγάλη ιδέα.

Ναι ταιριάζουν τα λόγια αυτά του μεγάλου κρητικού αφού αυτό είναι και το πιστεύω του.
Αυτοί που έχουν αρχές και έζησαν από κοντά τον Στέλιο ( και ο τυχερός είμαι και εγώ ) θα με καταλάβουν. Οι άλλοι δεν με ενδιαφέρουν.
Πρόεδρε Μελισσανίδη
Ψάχνεις να βρεις αξιωματούχους και αυτούς τους έχει μπροστά σου. Ο Στέλιος είναι παιδί της Α Ε Κ και θα κάνει την υπέρβαση