Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

Γιώργο Ναστούλη μαζί με την παρέα σου με συκοφάντησες

korinthosnews


Δεν περίμενα να κρατήσεις την Δημοσιογραφική δεοντολογία γιατί δεν έχεις καμία σχέση με την
δημοσιογραφία όπως πολλές φορές έχω γράψει . Αλλά τα τυπικά που γνωρίζει ακόμα και ο σκύλος  μου που ώρες ατέλειωτες με παρακολουθεί να γράφω.
Σου μιλάει για μένα με το μικρό μου όνομα και το επίθετο ο καλεσμένος σου προπονητής Παναγιώτης Τζαναβάρας που με χαρακτηρίζει υπερβολικό ψεύτη και λασπολόγο. Και ενώ εσύ λες ότι δεν έχεις διαβάσει τα δημοσιεύματα μου συνεχίζεις και υποστηρίζεις   ότι ακούς την λάσπη που κυκλοφορεί.
Από την μια δεν γνωρίζεις τι έχω γράψει και από την άλλη ακούς την λάσπη που κυκλοφορεί Γιατί με καταδικάζεις αφού αγνοείς τα πάντα .
Τώρα σαν καλό παιδί  πρέπει να διαβάσεις αυτά που έχω γράψει για τον Παναγιώτη Τζαναβάρα και να τον φωνάξεις και να τον ρωτήσεις που λασπολογώ που γράφω ψέματα και υπερβολές Και αν αποδείξει ένα συνδετικό και των κειμένων μου είναι υπερβολικό ψεύτικο και ότι  έχει ίχνος λάσπης τότε θα ζητήσω γονατιστός συγνώμη και θα εξαφανιστώ από την δημοσιογραφία που την σέβομαι. Αν δεν το κάνεις θα μπούμε σε περιπέτειες 

Παράκλησης