Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Αυτοί διοικούν την Κορινθιακή διαιτησία.

Μπορεί να συνεχίσεις Ανδρέα Ντούλη μετά το κατηγορώ του Νίκου Πήλιουρα  


                                

Δημοσίευμα 18--1--2020

του Νίκου Πήλιουρα 


ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΥΡΙΕ ΓΚΡΟΥΤΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΩΝ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΤΑΚΙΟΥ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ ΝΤΟΥΛΗΣ(προσωπικος φιλος μικρου βαθμου) ΝΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ στους διαιτητες και ολα ασχημα στην ομαδα μου σας δηλωνω δημοσια πως πλεον ειστε ανεπιθυμητος κυριε Ντουλη ωπουδηποτε γιατι αυτη η αριστοκρατικη ανωτεροτητα σας ειναι αυτη που κανειι εσας να λεγεστε Ντουλης και εγω Πηλιουρας ειναι κριμα και ντροπη να βαζετε 10 σε οποιον αδικει την δικη μου ομαδα που με κοπο τσιμπολογαει βαθμους να διατηρηθει στην κατηγορια, εγω εχω μαθει να υπερασπιζομαι τα παιδια και για τα παιδια θα μαχομαι αν εσεις μουλοι θελετε να γινετε αφεντικα στο κορινθιακο ποδοσφαιρο γιατι ετσι νιωθετε εγω ευχαριστως να να αποσυρθω αλλα ρωτηστε και τη κορινθιακη κοινωνια τι θελει? Ανθρωπους σαν εμενα ή ανθρωπους σαν εσας??? Εγω δεν εσκυψα ποτε εσυ που εσκυψες ετσουξε δεν ετσουξε δεν παυει να εσκυψες
... οχι τιποτε αλλο μην νομιζτε οτι ολοι ημαστε το ιδιο γιατι υπαρχει μια ειδοποιος διαφορα... στο ονομα.
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Εδώ θα αναφέρεται ο προπονητής Πήλιουρας  στις δηλώσεις του ΒΟΥ αντιπροέδρου και νυν αντιδημάρχου του Δήμου Κορινθίων που αμφισβήτησε τον ανδρισμό τον Κορινθίων διαιτητών χωρίς να υπάρξει καμία αντίδραση από κανέναν  
Επίσης και στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Γ@Μ@Ω προέδρου --προπονητή του Π Α Σ Κόρινθος και επίσημου υβριστή του Αλέκου Πνευματικού που  ονόμασε  Κορίνθιο διαιτητή αδελφή χωρίς να υπάρχει καμία αντίδραση και από κανέναν. 
Και γι αυτό  ο προπονητής γράφει αυτή την πρόταση  
Εγω δεν εσκυψα ποτε εσυ που εσκυψες ετσουξε δεν ετσουξε δεν παυει να εσκυψες 

βασιζόμενος στη σιωπή των θιγομένων.