Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Νικηφόρος :Στην Κορινθία κ. Μουρούτσου και στην παρέα σου ότι έχουμε δημοκρατία.

Ερωτήματα που περιμένουν απαντήσεις 


Αποτέλεσμα εικόνας για Μουρουτσος

Ο Βιομήχανος Γιώργος Μουρούτσος τοπικός άρχοντας του Δήμου Κορινθίων με ζωγράφισε γιατί δεν τόλμησε να γράψει το όνομα μου  :

Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ 
ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ...!
Εχω πλέον μάθει καλά να ξεχωρίζω τους δημοσιογράφους, που με τα λάθη,τις αδυναμίες ακόμα και με τις ιδιαιτερότητες τους, προσπαθούν με τρόπο έντιμο, να ενημερώσουν και να ζήσουν τις οικογένειες τους, απο τους
 "δημοσιογράφους", 
που εκτελούν συμβόλαια πολιτικής εξόντωσης, όσων δεν υπακούουν στα συμφέροντά τους και των "πελατών" τους. 
Για κάποιους Κορίνθιους "δημοσιογράφους" δυστυχώς 
η δεοντολογία και η αξιοπρέπεια είναι άγνωστες λέξεις. 
Υπάρχουν δύο δρόμοι. 
Ο ένας των δικαστηρίων και ο άλλος της απαξίωσης.
 Προτιμώ (για την ώρα) τον δεύτερο γιατί η Κόρινθος μας γνωρίζει όλους και έχει γνώμη για όλους"

Από τότε έχω πλήρως  δικαιωθεί αφού ο Βιομήχανος έπρεπε να ντρέπεται που ηγήθηκε μιας ομάδας δέκα επτά  συμβούλων για να δώσουν από τα χρήματα των Δημοτών  30.000 ευρώ ή 10.200.000 δραχμές στον προπονητή -- πρόεδρο του Π Α Σ Κόρινθος κ. Γ@Μ@Ω-- και υβριστή του Πευματικού Σήμερα η ομάδα αυτή που ήθελε ο υβριστής μου Γιώργος Μουρούτσος να ενισχύσει απέχει από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος είκοσι βαθμούς. Μας έχει ρεζιλέψει σ όλη την επικράτεια με τις δηλώσεις των ποδοσφαιριστών του Π Α Σ Κόρινθος. Και σας κατηγορώ ότι ο αγώνας που κάνατε για να δοθούν τα ευρώ στον κ. Γ@Μ@Ω δεν ήταν για το ποδόσφαιρο αλλά για τον άνθρωπο που έβριζε τον άλλοτε σύντροφο σας Αλέκο Πνευματικό.
Εγώ φρόντισα να μη έχω την οικονομική σας ενίσχυση για να συντηρήσω την οικογένεια μου.  Δημοσιογραφώ για υποστηρίζω την αλήθεια Εσείς αγωνίζεστε πως θα δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα πετώντας λάσπη στον Νικηφόρο που τόλμησε να σας κάνει κριτική. Και σας κακοφάνηκε γιατί τόλμησα να σας κρίνω ενώ κανένας δεν τόλμησε να το κάνει μέχρι σήμερα. Και το κάνω γιατί δεν έχω την ανάγκη σου κ. Βιομήχανε γι αυτό και δεν θα με συναντήσετε ποτέ στην πόρτα σας. Αν τολμάτε στο υβριστικό σας δελτίο γράψετε το όνομα μου και θα σας πάω στη δικαιοσύνη για να μάθουν ποιος έχει δίκιο Εγώ γράφω το όνομά σας αν τολμάτε γράψετε και εσείς το δικό μου εκεί που αναφέρεστε ότι η δεοντολογία και η αξιοπρέπεια είναι λέξεις άγνωστες σε μένα. Είμαι βέβαιος ότι δεν θα το κάνετε γιατί είσαστε ένας δειλός συκοφάντης 
 Πρόεδρε των Διαιτητών Κορινθίας 
Σας έχω ρωτήσει πολλές φορές και εσείς σιωπάτε. Βράβευσαν οι Κορίνθιοι Διαιτητές  τον Βιομήχανο Γιώργος Μουρούτσο Επειδή είναι υβριστής μου θα ήθελα να γνώριζε  τι έκανε για να τον βραβεύσετε Γιατί σε μένα να είναι ένας απαίσιος υβριστής  και εσείς να τον βραβεύετε Γνωρίζω ότι είσαστε πανίσχυρος με την διπλή σας ιδιότητα και του προέδρου των Αστυνομικών Υπαλλήλων και όλα αυτά τα γράφετε στο χιόνι 
Εδώ παρουσιαστήκατε με πολιτικά περιπάτου όταν οι προϊστάμενοι σας  φορούσαν την μεγάλη στολή Εγώ θα επιμένω και θα ρωτώ.