Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Μπορεί οικονομικά να με καταστρέψατε. Αλλά είμαι υπερήφανος που με το δικό μου πορτοφόλι σας αντιμετώπισα.

Μου βάψατε τους τοίχους του σπιτιού

μου και κανένας δεν νοιάστηκε
Όταν πήγα στην αστυνομία κανένας δεν ήρθε να εξετάσει το γεγονός.
Με συνέλαβαν όμως  γιατί 
στα βιβλία τους δεν είχαν περάσει τις πληρωμές που έκανα μετά την καταδίκη μου αν και είχα πληρώσει τα πάντα.



Το αυτοκίνητο μου το σπάσανε δυο φορές και φορά μου το έβαψαν



Η ταυτότητα των εφημερίδων μου 



Γιώργος Μουρούτσος ο Βιομήχανος πολιτικός με ζωγράφισε αλλά δεν τόλμησε να με ονομάσει γιατί είναι δειλός. 

Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ 
ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ...!

Εχω πλέον μάθει καλά να ξεχωρίζω τους δημοσιογράφους, που με τα λάθη,τις αδυναμίες ακόμα και με τις ιδιαιτερότητες τους, προσπαθούν με τρόπο έντιμο, να ενημερώσουν και να ζήσουν τις οικογένειες τους, απο τους
 "δημοσιογράφους", 
που εκτελούν συμβόλαια πολιτικής εξόντωσης, όσων δεν υπακούουν στα συμφέροντά τους και των "πελατών" τους. 
Για κάποιους Κορίνθιους "δημοσιογράφους" δυστυχώς 
η δεοντολογία και η αξιοπρέπεια είναι άγνωστες λέξεις. 

Υπάρχουν δύο δρόμοι. 
Ο ένας των δικαστηρίων και ο άλλος της απαξίωσης.
 Προτιμώ (για την ώρα) τον δεύτερο γιατί η Κόρινθος μας γνωρίζει όλους και έχει γνώμη για όλους 

Νικηφόρος 
Δεν νομίζω ότι σε απασχόλησα ποτέ ζητώντας την οικονομική βοήθεια σου  ούτε των αφεντάδων μου από τους οποίους  παίρνω εντολές για να εκτελέσω συμβόλαια πολιτικής εξόντωσης. Και νομίζω ότι εσύ οδήγησες τον Νίκο Σταυρέλη στο χάσιμο της δημαρχίας με τις συνεργασίες σου. 

Απευθύνουμε σ όλους που με λύσσα με κυνήγησαν και μεταξύ αυτών ήταν και ένας άνθρωπος της εκκλησίας  που πιστεύω θα είμαι ο μοναδικός που μήνυσε και άλλη φορά δεν θα έχει επισκεφτεί  δικαστήριο. Στη πρωτόδικη δίκη παρουσίασε ο μηνυτής μου μεγάλα ονόματα της κοινωνίας του Λουτρακίου Εγώ δεν είχα ούτε δικηγόρο. Στο εφετείο παραγράφτηκε η καταδίκη μου. 
Αρχηγός ψηφοδελτίου για την κατάκτηση της ένωσης   που υποστήριξα  ήταν μάρτυρας υπεράσπισης μου έγινε μάρτυρας κατηγορίας μου και εκ των πρωταγωνιστών της καταδίκης μου σε δίκη που ο μηνυτής αν και ήταν παράνομος στην αίθουσα ο μαρτυράς μου τον έκανε ήρωα. . 
Ένας μεγαλοδικηγόρος με εξαπάτησε για να χάσω την προθεσμία  για να δικαστώ ερήμην σε άλλα δίκη. 
Τώρα περιμένω να αντιμετωπίσω στο δικαστήριο τον πρόεδρο της ένωσης μια και αλλού δεν μπορώ. Αφού σαν γνήσιος δημοκράτης με απαγορεύει να του κάνω ερωτήσεις γιατί σύμφωνα με τους συκοφάντες μου Βράκα - Ν Μαργέτη   είμαι υβριστής και ψεύτης. 
Ότι υποστήριξα πλήρως δικαιώθηκα Και για τον Π Α Σ Κόρινθο και τον Ολυμπιακό Λουτρακίου. Και για τους τρόπους που αποκτούσε ο Μιχάλης Τσιχριτζής τα αξιώματα 
Οικονομικά μπορεί να με καταστρέψατε αλλά την φωνή μου κανένας δεν θα την κλείσει Νομίζουν ότι η σιωπή τους θα του σώσει. 
Μα τόσο δειλοί είσαστε που ένας δεν έχει το ανάστημα να με αντιμετωπίσει.
Έχετε μαζί σας τα πάντα και εγώ έχω μόνο την πένα μου. Και κάθε μέρα σας προκαλώ και κανένας δεν τολμά όχι να με απαντήσει αλλά την αναπνοή του δεν αφήνει να ακουστεί. Και νομίζουν ότι θα μπορέσουν οι νεκροθάφτες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου με την σιωπή που είναι το ίδιο των δειλών θα συνεχίσουν να το οδηγούν στην πλήρη διάλυση του Κορινθιακού ποδοσφαίρου.  Είμαι βέβαιος ότι θα υπάρξει ο λυτρωτής