Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Νικηφόρος:Ούτε και ο κ. Πανανής δεν καταδέχεται να με απαντήσει. Ενώ γράφω το όνομα του αυτός με ζωγραφίζει. Αυτό σημαίνει δειλία

Εσείς κ. Πανανή κατατάξατε τον εαυτό σας στα ΧΥΤΑ που είναι για όσους δεν γνωρίζουν Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων

η εικόνα προφίλ του Giwrgos Pananis, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνο

Giwrgos Pananis κυριε Παπαφιλη εγω τολμησα να γραψω κατι
στετικα για τις ποδοσφαιρικες γνωσεις και την εξυπναδα που διαθετει ο σωτηρης και με χαρακτηρισαν οτι ηλθα απο τον αρη πχς ειμαι εκτος πραγματικοτητας οτι ειμαι εκτος λογικης 
Ο λογικος ο ηθικος ο εντιμος παντογνωστης ο επικριτης των παντων στην κορινθια ειναι ενας ολοι εμεις οι αλλοι ειμαστε για τα ΧΥΤΑ 

Κύριε Πανανή 
Σας γνώρισα στην περσινή γενική συνέλευση της Κορίνθου 06 και με το που υποστηρίξατε τον Νούμερο 1 αντίπαλο της ομάδας του Προέδρου Δημήτρη Μπινιάρη Γιώργο Μαργέτη που  εσείς μας τον παρουσιάσατε ως στυλοβάτη του ποδοσφαίρου. Και σας πίστεψε ο πρόεδρος Μπινιάρης και τον έκανε γενικό αρχηγό της ομάδας. Και μαζί με τον προπονητή Τζαναβάρα με μαθηματικές κινήσεις την έστειλαν την ομάδα στα ΧΥΤΑ 
Και τον μεν προπονητή Τζαναβάρα τον χαρακτηρίζω δειλό κοινό συκοφάντη και δεν υπερασπίζεται τον εαυτό του. Επίσης τον Γιώργο Μαργέτη τον έχω χαρακτηρίσει πλούσιο αλήτη και αυτός σιωπά. 
Ο Σωτήρης Μαυρονάσος ούτε έξυπνος είναι ούτε γνώσεις θετικές διαθέτει και δεν το γράφω αυτό εγώ αλλά το μαρτυρεί η πορεία του μέσα στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αν δεν το γνωρίζετε μπορείτε να ρωτήσετε στα Χανιά στα Μέγαρα και στο Μενίδι για τις γνώσεις και την εξυπνάδα του προστατευόμενου σας Και επί τη ευκαιρία να μάθετε  και τον τρόπο της αποχώρησης  του. Εδώ την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος την υποβίβασε με το αδίκημα της πλαστογραφίας δημοσίου εγγράφου. Όταν όλα αυτά τα γράφω και εσείς θεωρείται τον Σωτήρη Μαυρονάσο ότι είναι αξιόλογος τότε δικαιολογημένα σας χαρακτηρίζω ότι ήρθατε και μάλιστα πρόσφατα από τον Άρη και δεν παίρνω τελεία από αυτά που έχω γράψει πίσω. 
Σας έγραψα για τους φίλους σας και κανένας δεν απάντησε 
Με χαρακτηρίζετε χωρίς να τολμήσετε ούτε και εσείς να γράψετε το όνομα μου. Αφού  το μικρό κείμενο σας απευθύνετε στον Βασίλη Παπαφίλη που και αυτόν τον κατακτήσατε όταν υποστηρίζει να σιωπά με  και να αφήνουμε να μιλά το έργο μας. 

Υποστηρίζετε για μένα ζωγραφίζοντας με 

Ο λογικος ο ηθικος ο εντιμος παντογνωστης ο επικριτης των παντων στην κορινθια ειναι ενας ολοι εμεις οι αλλοι ειμαστε για τα ΧΥΤΑ 


Ναι είμαι λογικός  ηθικός και έντιμος γιατί ότι γράφω βασίζεται επάνω σε στοιχεία. Έχω καταδικαστεί από το σύστημα  αφού ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου που υποστήριζα για την ένωση Παναγιώτης Λαμπρινός από μάρτυρας υπεράσπισης μου έγινε κατηγορίας και διαφημιστής του μηνυτή μου. Έχω δουλέψει στις Εφημερίδες  Σήμερα και Πρωινή στους Ραδιοφωνικούς σταθμούς  Ηλέκτρα  F-1 ( Δημητριάδης ) Σούπερ  Και τα τηλεοπτικά κανάλια Ηλέκτρα --Σούπερ --Αξιον. Μπορείτε να τους ρωτήσετε αν μου έχουν δώσει μονόλεπτο. Και το έκανα αυτό για να γράφω τις απόψεις μου. Έχω κυκλοφορήσει δυο εφημερίδες και είχα αυτή την ταυτότητα 
 Που μπορεί να καταστράφηκα οικονομικά αλλά κανένας δεν μπορεί να μου πει κάνε πέρα να περάσω
Όταν οι πάντες προσκυνούσαν τον Γενικό του Καζίνο Στεριώτη και απείλησε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο ότι θα κόψει το χέρι σ αυτόν που θα κάνει κακό στο καζίνο μόνο ο Νικηφόρος έβγαλε αυτά τα δυο πρωτοσέλιδα ενώ οι άλλοι είχαν πάθει παράλυση των αισθήσεων Και τα έβγαλα αυτά τα πρωτοσέλιδα γιατί δεν είχα ποτέ χρησιμοποιήσει το παχνί του Γενικού





















Δεν είμαι παντογνώστης αλλά αυτά που οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι δεν τολμούν να ακουμπήσουν λόγω διαφημίσεων τα γράφει ο Νικηφόρος 
Εγώ ασκώ κριτική επάνω σε θέματα και δεν σας δημιουργεί καμία εντύπωση που κανένας δεν απαντάει. Ασκώ ομολογώ αυστηρή κριτική  στην πειθαρχική επιτροπή της ένωσης και κανένας δεν διαψεύδει το παραμικρό. 
Όταν στον αείμνηστο Σπύρο Νίκα ασκούσα κριτική στους συνεργάτες του αυτός τους έλεγε  ότι  θα μου φορέσει τον ζουρλομανδύα. Όταν έχασε την εξουσία ενώ οι δικοί του τον πούλησαν ο Νικηφόρος τον έκανε παρέα και ήταν αυτός που έβγαλε τον επικήδειο του  όταν κανένας από την ένωση δεν είπε ούτε λέξη. 
Έχω γράψει τα χειρότερα  για τον Διαιτητή Γιάννη Ρούτση. Και όταν διαπίστωσα ότι σφυρίζει ότι βλέπει υποστήριξα ότι ήδη έπρεπε να διαιτητεύει αγώνες δεύτερης εθνικής κατηγορίας. Και ότι χτυπά την πόρτα της πρώτης εθνικής. 
Εσείς τοποθετήσατε τον εαυτό σας στα  Χ Υ Τ Α  και ποτέ εγώ. Παρατήρησα ότι και εσείς με περιφρονείτε και δεν με απαντάτε. Βήξ ψάλτη αδυναμία. 
Εμάς τους οπαδούς του Νίκου Καζαντζάκη 

                       Νίκος Καζαντζάκης - Home | Facebook
είναι πολύ δύσκολο να μας αντιμετωπίσετε μια και πουθενά δεν μας κρατάτε.