Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Αυτή είναι η Κορινθιακή δημοσιογραφία Και σας καλώ όλους να την φτύσουμε για να μη την ματιάσουν


Έλμπερτ Χάμπαρντ - ΒικιπαίδειαΓια να αποφύγεις την κριτική, μην κάνεις τίποτε, μη λες τίποτε, μην είσαι τίποτε.

 Ο δειλός Βιομήχανος --Πολιτικός --Παδοσφαιρικός παράγοντας Γιώργος Μουρούτσος γράφει τα παρακάτω για την αφεντιά μου χωρίς να γράψει πουθενά το όνομα μου

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Γιατί ψηφίζω Γιώργο Μουρούτσο | Parakato.gr Γιώργος Μουρούτσος γράφει 

Εχω πλέον μάθει καλά να ξεχωρίζω τους δημοσιογράφους, που με τα λάθη,τις αδυναμίες ακόμα και με τις ιδιαιτερότητες τους, προσπαθούν με τρόπο έντιμο, να ενημερώσουν και να ζήσουν τις οικογένειες τους, απο τους
 "δημοσιογράφους", που εκτελούν συμβόλαια πολιτικής εξόντωσης, όσων δεν υπακούουν στα συμφέροντά τους και των "πελατών" τους. Για κάποιους Κορίνθιους "δημοσιογράφους" δυστυχώς 
η δεοντολογία και η αξιοπρέπεια είναι άγνωστες λέξεις. 
Υπάρχουν δύο δρόμοι. Ο ένας των δικαστηρίων και ο άλλος της απαξίωσης.
 Προτιμώ (για την ώρα) τον δεύτερο γιατί η Κόρινθος μας γνωρίζει όλους και έχει γνώμη για όλους
Νικηφόρος Σχολιάζει 
Εκτελώ συμβόλαια που αφορούν την πολιτική του εξόντωση  σαν να ήμουνα ένας κοινώς εκτελεστής Αλλά ενώ έχει στοιχεία να με πάει στο δικαστήριο προτιμά προσωρινά ( αν και έχει περάσει από τότε ένας χρόνος )  την απαξίωση μου που σημαίνει την απόρριψη μου ως ανθρώπου με κάποια αξία Από τότε του έχω γράψει τόσα πολλά που συνεχίζει όμως να με απαξιώνει. Προσωπικά νομίζω ότι προτιμά ως δειλός την φυγή  αντί την αναμέτρηση μαζί μου Και δεν γνωρίζω τι σημαίνει δημοσιογραφική δεοντολογία και η λέξης αξιοπρέπεια είναι άγνωστή σε μένα. Αλλά ο Βιομήχανος δεν γράφει όνομα και γι αυτό αποφεύγει το δικαστήριο που είναι υποχρεωμένος να πει ονόματα και όχι αερολογίες. 


Και τώρα υπάρχει και άλλος που  χαρακτηρίζει τον Σωτήρη Μαυρονάσο έξυπνο και γνώστη του ποδοσφαίρου. 

η εικόνα προφίλ του Giwrgos Pananis, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνο

Giwrgos Pananis κυριε Παπαφιλη εγω τολμησα να γραψω κατι
στετικα για τις ποδοσφαιρικες γνωσεις και την εξυπναδα που διαθετει ο σωτηρης και με χαρακτηρισαν οτι ηλθα απο τον αρη πχς ειμαι εκτος πραγματικοτητας οτι ειμαι εκτος λογικης 
Ο λογικος ο ηθικος ο εντιμος παντογνωστης ο επικριτης των παντων στην κορινθια ειναι ενας ολοι εμεις οι αλλοι ειμαστε για τα ΧΥΤΑ 

Νικηφόρος Σχολιάζει 
Μαζί σας κ. Πανανή γελάει το πανελλήνιο μια και ο προστατευόμενος σας είναι "γνωστός" πανελληνίως 
Θλιβερά συμπεράσματα 
Κανένας επαγγελματίας δημοσιογράφος δεν έγραψε ούτε μια λέξη που έναν έστω και ερασιτέχνη δημοσιογράφο τον χαρακτηρίζουν έτσι. Και τους δικαιολογώ γιατί από το επάγγελμα του δημοσιογράφου βάζουν  την κατσαρόλα στη φωτιά. Και οι διαφημίσεις δημιουργούν τις προϋποθέσεις να μη μένει η φωτιά χωρίς κατσαρόλα. Να γιατί όλοι αυτοί οι οικονομικά ισχυροί δεν τα έχουν καλά μαζί μου μια και την πόρτα τους ποτέ δεν τη χτύπησα. Γιατί έχω φροντίσει να μη έχω ανάγκη την δημοσιογραφία για να βάλω την δική μου κατσαρόλα στην φωτιά. Βέβαια οι καλοθελητές κάνουν παρερμηνεία της λέξεως αυτής και μερικοί με θεωρούν ότι είμαι δημοσιογράφος ερασιτέχνης. Και είμαι ο μόνος που γράφω τα κείμενα που δημοσιεύω και δεν κάνω αντιγραφές. Αυτή είναι η δημοσιογραφία στην Κορινθία. 
Οι διαφημίσει καθορίζουν την ανεξάρτητη Δημοσιογραφική  ενημέρωση του νομού μας.