Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Το παραγάδι του Νικηφόρου




Στο Λουτράκι δεν ήρθα για να αποκτήσω κανένα αξίωμα αφού θεωρώ αυτό της Α Ε Κ στο ποδοσφαιρικό ότι ήταν το ανώτατο. Αυτό κανένας δεν το χώνεψε γι αυτό και έχω δεχτεί προσωπικές επιθέσεις και μηνύσεις από πολλούς επειδή ήθελαν να με σβήσουν από την ενημέρωση γιατί έγραφα αλήθειες που πατούσαν επάνω σε που υπηρετούσαν την αλήθεια και την Δικαιοσύνη έννοιες που τις έχει ευλογήσει ο Χριστός. Έχω καταδικαστεί γιατί βασίστηκα επάνω σε ανθρώπους δεν άξιζαν ούτε το φτύσιμο μου Τους προκαλώ με χαρακτηρισμούς που αν δεν μπορέσω να αποδείξω κινδυνεύω να εξαφανιστώ. Και όμως κανένας από αυτούς τους αξιωματούχους δεν τολμά όχι να απαντήσει αλλά να με κοιτάξει. Βέβαια οχυρώνονται πίσω από την αδιαφορία όπως έγραψε ο μάγκας Βιομήχανος  Μουρούτσος. Κατηγόρησα ανοικτά τον Δήμαρχο Γκιώνη για τις λέξεις που χρησιμοποίησε  εναντίον της Πρωτόπαπα Αυτό που έκανα μου το υπαγόρευσε  το καθήκον απέναντι στην ανυπεράσπιστη και από κανέναν Δημοτική σύμβουλο που δεν έχω καμία σχέση Και ως προς τον χρηματισμό μου η ταυτότητα της εφημερίδας μου μιλάει για μένα

 Στη ζωή μου έμαθα να ζω πολύ λιτά και τώρα που είμαι μόνος χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις κύριε Μουρούτσο μπορώ ακόμα και σένα να προκαλώ και να μη μπορείς να με αντιμετωπίσεις. Και ενώ εγώ γράφω το όνομά σου εσύ και οι ίδιοι με σένα με περιφρονούν
Και νομίζουν κάτι θλιβερά ανθρωπάκια ότι με τα απειλητικά και υβριστικά τηλεφωνήματα Έχω ταχθεί να υπηρετώ την αλήθεια χωρίς κανένα φόβο αλλά με πάθος αυτή την έννοια που ο Χριστός ευλόγησε.