Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Ευχαριστώ --ευχαριστώ-- ευχαριστώ για τις αμέτρητες ευχές σας.

Για να καταλάβεις την καρδιά και το μυαλό ενός ανθρώπου, δες τι σε εμπνέει να κάνεις.



Οι δικοί μου που βλέπουν τον αγώνα που κάνω για την αλήθεια και την δικαιοσύνη πάντα με συμβουλεύουν να σταματήσω να κάνω αντιπάλους χωρίς να έχεις το παραμικρό οικονομικό όφελος.
Χθες αν και είχα κλείσει τα τηλέφωνα μου ( αυτό το κάνω από την ημέρα που έχασα την γυναίκα μου )δεκάδες άνθρωποι με πήραν για να με ευχηθούν. Επίσης και το Μπλοκ μου είναι γεμάτο από ευχές
Αυτό δεν μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτα. Στη ζωή μου ποτέ δεν είχα αντιπάλους απλά πάντα είμαι απέναντι στην εξουσία όταν αυτή δεν εκτελεί σωστά τα καθήκοντα της. Και γίνομαι πολλές φορές καυστικός όταν το θέμα αφορά τα νιάτα που νοιάζομαι γι αυτά όχι τώρα τελευταία αλλά πριν πολλά χρόνια.