Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Καφετζή με βρίζε2ς γιατί αδυνατείς να με απαντήσεις


Σημασία κ. καφετζή - δασάρχη έχει αν αυτά που γράφω  υπηρετούν την αλήθεια 
Δηλαδή αν όλα αυτά που είπες στον καφενέ σου αφορούσαν την συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ομάδας Κόρινθος 06. Και αν είχατε το δικαίωμα αυτό βάσει του καταστατικού 
Είναι πολύ εύκολο να με βρίζεις  μουλωχτά και ποτέ δημόσια   αλλά πολύ δύσκολο να μ' απαντήσεις . 
Αν και δούλεψα από το 2001 στα μέσα ενημέρωσης από δική μου πρωτοβουλία δεν πήρα ούτε ένα ευρώ. Και μπορείς να το πληροφορηθείς από τους ιδιοκτήτες των μέσων. Και το έκανα αυτό γιατί δεν ήθελε να δώσω το δικαίωμα σε κάποιους επαγγελματίες του ποδοσφαίρου όπως είναι η αφεντιά σου  για να με κατατάξετε στην δική σας κατηγορία  Γιατί εσύ ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο λόγω του καφενές
Είπες ότι θα φάω την παπάρα που γνωρίζω ότι είναι το ψωμί βουτηγμένο σε γάλα ή σε σούπα ή σε σαλάτα . Ίσως στην Κορινθία εσείς οι ψευτόμαγκες να εννοείτε κάτι άλλο. Μπορείτε όμως να το γράψετε όπως κάνω εγώ; 
Ο καφενές σου έχει μετατραπεί σε υβριστικό βήμα του κ. Τσιχριτζή με την βοήθεια την δική σου αφού συμπληρώνεις. 
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ ότι λέω  και γράφω φέρουν την φωνή μου και την υπογραφή μου. Ενώ εσείς όλα αυτά που λέτε για μένα ακολουθείτε την τακτική των κουτσομπόληδων  που σύχναζαν στις ρούγες και στις στράτες.