Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Αυτά που είπανς κάποιοι σπουδαίοι άνθρωποι των γραμμάτων

Σοφά λόγια

Όλες οι γυναίκες θα 'πρεπε να παντρεύονται, αλλά κανένας άντρας.
Βενιαμίν Ντισραέλι
Οι άντρες τη βγάζουν στα μπαρ για δυο λόγους: είτε δεν έχουν στο σπίτι γυναίκα για να πάνε είτε έχουν.
Sam Ewing

Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα 41 χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου, χάθηκα.
Henry Youngman

Διγαμία είναι όταν έχει κανείς δυο γυναίκες. Όταν έχει μία είναι μονοτονία.
Rene Coluche
Το μυστικό ενός ευτυχισμένου γάμου παραμένει μυστικό.
Henry Youngman

Πάντα να παντρεύεσαι νωρίς το πρωί. Έτσι αν ο γάμος δεν πάει καλά, δεν θα έχεις χαραμίσει ολόκληρη τη μέρα.
Mickey Rooney
(σσ: παντρεύτηκε 8 φορές!)

Η γυναίκα μου πάντα γελάει όταν κάνουμε έρωτα, ανεξάρτητα από τι διαβάζει.
Steve Jobs
Υπάρχει μοναξιά στην κορυφή, αλλά τρως καλύτερα.
n
Η γυναίκα μου μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δούλευε καλά επειδή πήρε νερό το καρμπυρατέρ. Την ρώτησα πού είναι το αυτοκίνητο και μου είπε "μέσα στη λίμνη".
Henry Youngman

Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.