Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Να προσέχεις τι γράφεις γιατί κανένας δεν μοιάζει του Νικηφόρου

Μου γράφει η κυρία : Elli Mavr Έχεις παραδοθεί εδώ και χρόνια στο σύστημα φαίνεται...Όσον αφορά ένα σχόλιο αναφέρατε χαρακτηριστικά:" Μπορείτε να τους ρωτήσετε τους ιδιοκτήτες αν μου έδωσαν μονόλεπτο Και αυτό ήταν δική μου επιλογή για να μπορώ να έχω δικό μου λόγο και να μπορώ να φεύγω όταν εγώ θέλω, Αν θέλετε να επενδύσετε στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο να πάτε να ρωτήσετε όχι εμένα αλλά τον πρώην πρόεδρο του Π Α Σ Κλένια που ακούει ποδόσφαιρο και παθαίνει κρίση." και εγώ διερωτώμαι αφού δεν παίρνατε ούτε μονόλεπτο σημαίνει ότι δεν είστε επαγγελματίας αθλητικός δημοσιογράφος επόμενος οι απόψεις σας είναι εντελώς ερασιτεχνικές. Ακόμα στους τηλεοπτικούς σταθμούς που είχατε συνεργασία όπως αναφέρατε δεν πληρωθήκατε επομένως στρώσατε χαλί να κάνουν τα ίδια και στην νέα γενιά που είναι απλήρωτοι από τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Επομένως δεν υποστηρίζετε την νέα γενιά στο θεμελιώδης δικαίωμα της πληρωμής. Αφήνετε να εννοηθεί ότι όποιος εργάζεται και πληρώνετε για τις υπηρεσίες που παρέχει η τις γνώσεις πείτε το όπως θέλετε είναι πουλημένος. Μήπως όλα αυτά κρύβουν άνθρωπο του συστήματος..διερωτώμαι τώρα εγώ..

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Κάποτε ένας παππούς ήθελε να αποδείξει στην εγγονό του  όυι οι άνθρωποι πάντα θα βρουν τρόπο για να σχολιάζουν  Οι πρωταγωνιστές μας ζούσαν σε κάποιο χωριό και για να πάνε στα χωράφια έπρεπε να περάσουν  από την αγορά που στο καφενείο καθόντουσαν οι σχολιαστές ( κουτσομπόλιδες) 
Επάνω στο γαϊδουράκι και  στο σαμάρι ήταν  ο γέρος και το παιδί ακολουθούσε. 
Και όλοι  έβγαλαν την ετυμηγορία τους Καλά δεν ντρέπεται ο γέρος να έχει το παιδί και να περπατάει 
Ο παππούς άφησε να περάσει ένα χρονικό διάστημα και η σκηνή με τους ίδιους πρωταγωνιστές σε διαφορετικούς όμως ρόλους Το παιδί στο σαμάρι και ο γέρος να περπατάει Και οι θαμώνες του καφενείου έβγαλαν τα συμπεράσματα τους 
"το παλιόπαιδο έχει τον παππού του και περπατάει"
Άφησε να περάσει ο παππούς ένας μήνας; και πάλι επαναλαμβάνει την ίδια σκηνή με τους ίδιους πρωταγωνιστές αλλά σε διαφορετικούς ρόλους " Ο παππούς στο σαμάρι και ο εγγονός στα καπούλια του ζώου  " Μόλις περάσανε από την αγορά όλοι με ένα στόμα είπαν " δεν ντρέπονται να βασανίζουν το ζωντανό!" 
Σε αυτούς τους σχολιαστές ανήκεις  Με το μόνο παρήγορο ότι άρχισες σεξουαλικά και καταλήγεις στο σύστημα 
Δυστυχώς εδώ τελειώνει η επαφή μας ( η δημοσιογραφική για να μη παρεξηγήσεις πάλι το γραπτό μου ) που ομολογώ ότι είχε κάποιο ενδιαφέρον γιατί διαφορετικά ήθελες να παρουσιαστείς και χωρίς να το καταλάβεις προδόθηκες. Να προσέχεις γιατί υπάρχει παραβίασεις του ποινικού νόμου στα γραπτά σου και  οι άνθρωποι  ΄του συστήματος δεν χαρίζονται προκειμένου να τα οικονομήσουν  Και εγώ συχαίνομαι και την λέξη και τους ανθρώπους του 
Χάρηκα για την γνωριμία και μελέτησε τα λόγια " Η δόξα είναι μια γέφυρα Πέρασε την αλλά μη χτίσεις επάνω της  το σπίτι σου"