Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Δεν είμαι δάσκαλος για να σας μάθω να διαβάζετε και να καταλαβαίνετε τι θέλω να πω

Ο OSCAR WILDE κάπου γράφει :'
" Όσοι αδυνατούν να μάθουν γίνονται δάσκαλοι" 
Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει τα γραπτά μου δεν φταίω εγώ αλλά οι δάσκαλοι που δεν σας έμαθαν γράμματα 
Και δυστυχώς ούτε εγώ είμαι δάσκαλος και ούτε εσείς σε ηλικία για να μάθετε .
Η ομάδα της Κορίνθου χρωστούσε 176.000 ευρώ στο ΙΚΑ Τώρα αν εσείς είσαστε οπαδοί του Χατζηχρήστου ( Μπακαλόγατος) δεν φταίω εγώ. Μόνο που αείμνηστος ηθοποιός όλα αυτά τα έλεγε για να γελάσουμε ενώ εσείς τα χρησιμοποιείτε για να πουλήσετε πνεύμα. Προσοχή όμως γιατί υπάρχει για την περίπτωση αυτή ένα ποίημα 

Μη κάνεις τον ανήξερο
 χρειάζεται ευφυΐα
Και πνεύμα μόνο όταν πουλάς 
σου μένει η βλακεία  

Το χρέος λοιπόν αυτό έγινε πριν από έξη μήνες 488.000 ευρώ. Το δημόσιο που είναι ο μέγιστος τοκογλύφος έχει κάνει προσημείωση στην περιουσία του οφειλέτη .Και το γήπεδο είναι περιουσιακό στοιχείο της ομάδας που προέρχεται από συγχώνευση γιατί το γήπεδο ήταν του Άρη Κορίνθου 
Αυτή είναι η αλήθεια όλα τα άλλα λέγονται και γράφονται για κατανάλωση 
Και πλαστογράφησε ο Σωτήρας Μαυρονάσος για να πάρει ασφαλιστική ενημερότητα για να πάρει  ποδοσφαιριστές. και όχι για να αυξήσει τα έσοδα του.
Και θα ήθελα τα γραπτά μου να μη τα διαβάζετε του λοιπού γιατί δεν τα καταλαβαίνετε.