Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Μάριο Λούμπα: Το ψέμα και η κατάκρισις είναι τα δίδυμα παιδιά της φλυαρίας Αντισθένης

Από τον κ. Μάριο 

Λούμπα που δεν 

τον γνωρίζω έλαβα 

αυτό το μήνυμα 


Μάριος 

Λούμπας: 

Τι 

ασχολείσε με 

το 

ποδόσφαιρο 

ρε συ παππού!

Κύριε Λούμπα δεν έχω την τιμή να σας γνωρίζω και ούτε επιθυμώ γιατί δεν έχω μάθει στη ζωή μου  να κάνω συζητήσεις με ανθρώπους  που μη έχοντας λεκτικό πλούτο χρησιμοποιούν το ρε σε κάποιον που ο ίδιος τον χαρακτηρίζει παππού. 
Οφείλω όμως να σας δώσω μια απάντηση γιατί νομίζετε ότι πουλάτε μαγκιά ενώ εγώ είμαι υποχρεωμένος να αποδείξω ότι είσαστε ένας μαχαλόμαγκάς. 
Να ψάξετε και να βρείτε τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός αυτός που δεν είναι κολακευτικός;. 
Ποτέ δεν έκρυψα την ηλικία μου για την οποία είμαι υπερήφανος. Και ποτέ αν στα νιάτα μου είχα internet δεν  θα έβαζα φωτογραφία με γυαλιά που τα φορούν οι καλλιτέχνες ή αυτοί που κρύβονται. 
Έπρεπε μετάτο " τι ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο ρε παππού" να συνεχίσει το δημοσίευμα σας και να αραδιάσετε από το 2001 που ασχολούμαι με τα μέσα ενημέρωσης έγραψα ή είπα κάτι που δεν δικαιώθηκα. 
Έγραψα όταν μεσουρανούσε η Κόρινθος ότι  δεν έχει καμία τύχη γιατί δεν έχει διοίκηση  Το ίδιο και για τον Πανούλη Μπεθάνη όταν όλοι έτρεχαν πίσω του.Και για τον Ολυμπιακό Λουτρακίου Και είμαι αυτός που είπα στο Σωτήρα Μαυρονάσο ότι και ανιψιός του Ωνάση να είσαι δεν θα μπορέσεις να διοικήσεις  την ομάδα της Κορίνθου. Είμαι αυτός που προσπάθησα να σας ξυπνήσω που ο ηγέτης σας Μιχάλης Τσιχριτζής έθαψε την ομάδα της Κορίνθου αλλά όχι μόνο δεν μπόρεσα να πετύχω τίποτα αλλά συνεργαστηκαν  φίλοι και αντίπαλοι και τιμωρήθηκα με οκτώ μήνες από το εφετείο για δυσφήμιση του κ. Ιατρού του αρχιφύλακα Β τάξεως . Και θα πληρώνω 88,70 ευρώ το μήνα επί τρία χρόνια. Και θα συνεχίσω να γράφω γιατί δεν μπορώ να βλέπω να εθελοτυφλούν κάποιοι ενώ βλέπουν τους καταστροφείς και δεν τολμούν να γράψουν το παραμικρό. Αντίθετα ορισμένοι και μέσα σε αυτούς είναι και η αφεντιά σας νομίζουν υβρίζοντας τον Νικηφόρο ανεβαίνουν οι μετοχές των
Το μόνο που με πειράζει είναι που είσαστε νέος άνθρωπος και χρησιμοποιείτε μεθόδους επικοινωνίας που δεν συμβαδίζουν με τα πιστεύω της νεολαίας την οποία καμαρώνω γιατί ξέρει τι πιστεύει 
Δεν επιθυμώ καμία επικοινωνία μαζί σας και σας απάντησα αμυνόμενος όχι για το παππού που το θεωρώ τίτλο αλλά γιατί θέλετε να κάνετε το περπατημένο ενώ ακόμα βρίσκεστε στην παιδική σας στράτα.
Και ένας παππούς σας συμβουλεύει να διαβάσετε τα λόγια  ενός ανθρώπου των γραμμάτων του Ασημάκη Πανσέληνου " ...είναι καλύτερο να αγαπάς κάποιον που δεν αξίζει την αγάπη σου παρά να μισείς κάποιον που αξίζει το μίσος σου"