Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Κυρία Elli Mav τα νιάτα θέλω να τα καμαρώνω υπερήφανα και όχι να συνεργάζονται με αποτυχημένους

Δεν μπορώ να καταλάβω κυρίαElli Mav  πως είναι δυνατόν τα δυο κείμενα σας να έχουν γραφτεί από το ίδιο χέρι Και είναι αδιανόητο  να νομίζει κάποιος τρίτος αντικειμενικός κριτής ότι αν έχουν γραφτεί από τον ίδιο συντάκτη πρέπει ο αποδέκτης να είναι όχι βλάκας αλλά ηλίθιος 
Μου γράφετε ότι"οφείλω να ομολογήσω ότι εξεπλάγην με το άρθρο σας" .
Πρέπει να σας θυμίσω τι γράφατε στο πρώτο άρθρο σας 

Τον έχετε δοκιμάσει κύριε Σκούρτη τον προικισμένο? Όχι τίποτα άλλο η ανάρτηση αφήνει να εννοηθούν πράγματα πονηρά για τον καθημερινό αναγνώστη. Εσείς ένας άνθρωπος "guru" του εγχώριου ποδοσφαίρου και της λογοτεχνίας, θα πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να γίνεστε ποιο σαφής.
"
Και έρχεστε και μου γράφετε μια απάντηση που χρήσει ιατρού ειδικού για ανθρώπους με προσωπικότητα που πάσχει 

Elli Mav Καλησπέρα. Δυστυχώς για το προηγούμενο άρθρο σας οφείλω να ομολογήσω ότι εξεπλάγην. Κατοικώ μόνιμα στο Amsterdam της Ολλανδίας. Είμαστε ομάδα επενδυτών που σκοπεύαμε να επενδύσουμε στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο αλλά μετά τις αποκαλύψεις σας γι αυτά που γίνονται στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο, οι επενδυτές απομάκρυναν οποιαδήποτε σκέψη. Στην περίπτωση που ιδρύσουμε σύλλογο, μπορείτε να αναλάβετε τις δημόσιες σχέσεις η το management της ομάδας? Στην αντίθετη περίπτωση αγορά έτοιμης ομάδας μπορείτε να μας κατατοπίσετε βάση της εμπειρίας σας

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Επειδή σας βλέπω σαν εγγόνα μου λυπάμαι κοπελιά μου που βάζετε την υπογραφή σας επάνω σε κείμενα που άλλοι τα γράφουν αλλά εσένα εκθέτουν και μάλιστα ανεπανόρθωτα 
Έχω γράψει σε όλα τα έντυπα που κυκλοφόρησαν στην Κορινθία. Παρουσίασα εκπομπές σε τρία ραδιόφωνα και σε τρεις τηλεοράσεις 
Μπορείτε να τους ρωτήσετε τους ιδιοκτήτες  αν μου έδωσαν μονόλεπτο Και αυτό ήταν δική μου επιλογή για να μπορώ να έχω δικό μου λόγο και να μπορώ να φεύγω όταν εγώ θέλω,  Αν θέλετε να επενδύσετε στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο να πάτε να ρωτήσετε όχι εμένα αλλά τον πρώην πρόεδρο του Π Α Σ Κλένια που ακούει ποδόσφαιρο και παθαίνει κρίση. 
Έχετε κάνει ένα μεγάλο λάθος ερασιτέχνης δημοσιογράφος είμαι και όχι επαγγελματίας παράγοντας. Στην Κορινθία υπάρχουν πολλοί και που ζουν από την εργασία αυτή Αυτούς έχετε ανάγκη Μπορείτε να ρωτήσετε και να μάθετε για πολλούς επενδυτές ( Βελέντζα-- Μπιτούνη --Μπεθάνη) 
Από μακριά φαίνεται ότι κάποιο παιχνίδι παίζετε και βρήκατε λάθος άνθρωπο για συμπαίκτη Και πάλι ειλικρινά λυπάμαι γιατί αγαπώ τα νιάτα και στην περίπτωση την δική σας μου προξενείτε θλίψη.Θα ήθελα όμως να σας γνωρίσω για να διαπιστώσετε και μόνη σας ότι δεν με παρουσίασαν στην αφεντιά σας οι φίλοι σας σωστά. Βέβαια δεν είμαι κανένας αετός αλλά ούτε και χαζός. Αλλά με τις προτάσεις που εσείς δήθεν μου κάνατε ότι είμαι και ιδιοτελής 
Και πάλι σου συνιστώ να μελετήσεις τα λόγια ενός σοφού "Δεν φαίνεται κανείς ποτέ του  τόσο γελοίος  από τα ελαττώματα του που έχει όσο από τα προτερήματα που προσποιείται ότι έχει"