Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Για να κρίνεις κάποιον πρέπει να ασχοληθείς μαζί του Γιατί η κριτική χρειάζεται γνώση



Πήρα αυτό το μήνυμα; το προκλητικό από τον κ. Νότη Λέκκα που δεν γνωρίζω ούτε επιθυμώ γιατί δεν υπηρετεί την αλήθεια και με χαρακτηρίζει χωρίς να έχει διαβάσει αυτά που έχω γράψει 
Και του απαντώ 


Λέκκας :Αντιπαρερχομαι τις εμμονες σας κ τις αντιπάθειες σας με την ΠΑΣ Κορινθο

Νικηφόρος :Το ρήμα αντιπαρέρχομαι όταν θα απευθύνεσαι στον Νικηφόρο να μη το χρησιμοποιείς όπως και να με χαρακτηρίζεις ότι έχω αντιπάθειες προς την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος. Δεν αντιπαθώ στη ζωή μου κανέναν . Τα έχω με αυτούς που είναι ανίκανοι να χωρίσουν δυο βοδιών άχυρα που είναι οι ανίκανοι
Και στους έξυπνους που είναι επικίνδυνοι.Χαρακτήρισα τον Μ Τσιχριτζή μπροστά στους τρεις εφέτες του εφετείου Ναυπλίου νεκροθάφτη της Κορίνθου και δεν έβγαλε άχνα. Γιατί αν δεν ήταν αυτός να "χαρίσει" ένα πρωτάθλημα στην Θήβα και την προνομιούχο δεύτερη θέση στην Ηλιούπολη  σήμερα η ομάδα της Κορίνθου δεν θα ήταν στη θέση αυτή  Που σημαίνει σαπισμένη από κάθε πλευρά. Γιατί όταν η ναυαρχίδα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου κόβει πενήντα εισιτήρια και έχει την ανάγκη να της δοθεί ένα παιχνίδι για να σωθεί και αυτόν τον προπονητή που την οδήγησε στη θέση αυτή τον έχουν για να παίζει τον ρόλο του Σταλόνε εγώ ρωτώ Τι προσφέρει στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο η Μπάρτσα

Λέκκας : θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα των γηπέδων που κ εσείς ο ιδιος έχετε γράψει το σημαντικό εργό του δημάρχου που κ εγώ στις προηγούμενες εκλογες τον είχα στιρήξει με μεγάλη θέρμη αλλά δεν ασς είδα να συγκινήστε όταν γράφατε για τον Ηρακλή Λεχαίου που δεν έχει γήπεδο κ έχει γήπεδο η ποδοσφαιρομαρα Κλένια κ το Σπαθοβουνι δεν σας είδα να κόπτεσται που η 06 δεν είχε γήπεδο τόσα χρόνια κ στο γήπεδο του συνοικισμού παίζαν 5 ομάδες κ ακαδημιες μαζί δεν σας είδα να κόπτεσται για την ομάδα του Αγιού Γεωργίου που μεταναστευει για να κάνει προπονήσεις κ να παίξει αγώνες τώρα που η κόρινθος σαν πόλη έχει μόνο 2 γήπεδα για πόσες ομάδες στα αλήθεια έχει που παίζουν σε υψηλό επίπεδο? το ζήτημα που προέκυψε τώρα λοιπόν ηταν προδιεγεγραμμένο να γίνει από τότε που έπεσε η κόρινθος στο τοπίκο κ είχε 2 γήπεδα η κόρινθος για 3 ομάδες στην Α1 περιμένω με ανυπομονεσία την απαντηση σας 

Νικηφόρος :
Αυτό που με λυπεί αφάνταστα είναι όταν διαπιστώνω ότι κάποιος με κρίνει χωρίς να με γνωρίζει Γιατί δεν έχω ασχοληθεί με τα μέσα ενημέρωσης σήμερα ούτε χθες αλλά από το 2001 βγάζοντας δυο εφημερίδες Τον Ντελάλη και του Νικηφόρου το ανάγνωσμα χωρίς πρόσχωμεν μη έχοντας στη Δεύτερη ίχνος διαφήμισης   για να μπορώ να γράφω ότι θέλω. Έκανα τηλεοπτικές εκπομπές στο Άξιον στο Σούπερ και στην Ηλέκτρα που από το κανάλι αυτό παρουσίασα 108 αγώνες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου που οι περισσότεροι ήταν από το παιδικό πρωτάθλημα. 
Έχω γράψει ότι είναι ντροπή για τον πολιτισμό μας που μια ομάδα που διδάσκει πολιτισμό να μη έχει γήπεδο και αυτός ήταν είναι και θα είναι ο Ηρακλής Λεχαίου που ο Δημήτρης Κριτσελλάς πρέπει να βραβευθεί από την Ακαδημία Αθηνών για την προσφορά του  όχι στο ποδόσφαιρο αλλά στα νιάτα.
Αυτά είναι γραμμένα πολλές φορές και ειπωμένα άλλες τόσες  
Τώρα αν έχει γήπεδο το χωριό μου ή το Σπαθοβούνι δεν νομίζω ότι την ευθύνη την έχω εγώ Αν και νομίζω είναι επιτυχία η δημιουργία ενός γηπέδου όπου υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να το αξιοποιήσουν. Και τόσο η Κλένια όσο και το Σπασθοβούνι έχουν πει παρών στο ποδόσφαιρο του νομού μας 
Για την ομάδα της Κόρινθος 06 εδώ δεν με αδικείς αλλά εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα Είμαι ένας από τους φανατικότερους φιλάθλους της αφού δεν έχανα σχεδόν κανένα παιχνίδι  που έπαιζε στο συνοικισμό και στα γύρω από την Κόρινθο γήπεδα. Και τις περισσότερες φορές έχοντας μαζί τηλεοπτική κάμερα 
Για δε το γήπεδο που δεν έχει πολλές φορές έχω γράψει ότι πρέπει να βρεθεί ένας χώρος και για την ομάδα αυτή Και όταν με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο πέταξαν τον ιματισμό της από τα αποδυτήρια της που ήταν στο γήπεδο του συνοικισμού είναι γνωστά σε όλους τα άρθρα μου 
Και ερχόμαστε στην ομάδα του Αγίου Γεωργίου Αντί να διαβάσεις τα δικά μου γραπτά πήγαινε να ρωτήσεις τον πατέρα Παύλο πόσες εκπομπές ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές έχω κάνει όχι για την ομάδα αλλά για την προσπάθεια του παπά για τα νιάτα. Και χωρίς ίχνος εγωισμού μπορώ να ισχυριστώ ότι είμαι αυτός που έκανα γνωστό το τεράστιο έργο του πατέρα - Παύλου που στην αρχή συνάντησε πολλές δυσκολίες  
Για την ομάδα της Κορίνθου έχω την γνώμη ότι πρέπει να διαλυθεί γιατί έχει πλήρως σαπίσει. 
Και όταν έγραφα ότι τον Κούγια πρέπει να τον δεχτούμε ήταν γιατί δεν θα είχε καμία σχέση με την Κόρινθο αλλά θα δημιουργούσε μια ομάδα καινούργια όπως ο ίδιος μου είχε δηλώσει Γιατί Παναχαϊκή  δεν θα υπάρχει Και αυτό φάνηκε με την περίπτωση της Λάρισας. Και εδώ θα είχαμε την Κόρινθο 06 ή Κύψελος όπως υπάρχει η Κασισόπη στην Κέρκυρα  Αυτό κάποιοι δεν ήθελαν να το καταλάβουν 
Νομίζω ότι σου έδωσα απάντηση στα ερωτήματα σου Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο να κρίνεις κάποιον που δεν δίνει αφορμές αφού αυτά΄που γράφει στηρίζονται στην αλήθεια 

Υ Γ Όλοι δε οι υπόλοιποι που γράφετε ότι νομίζετε ομολογώ ότι σας λυπάμαι γιατί βρίσκεστε σε δύσκολη θέση Θέλετε να φανείτε στηριζόμενοι στις ύβρεις στα υπονοούμενα και στην επικοινωνιακή σας ικανότητα. Κρίμα γιατί σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας με κροτίδες που εντυπωσιάζουν αλλά δεν πείθουν ότι προσφέρουν