Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Καθήκον μου είναι να γράφω αυτά που βοηθούν τους σωστούς αφού οι άλλοι δεν με ενδιαφέρουν

Δέχτηκα μερικά τηλεφωνήματα τα οποία ήταν ευγενικά και όλοι αυτοί που μου τα έθεταν τα ερωτήματα τους  ήταν σωστοί και νοιαζόντουσαν και για την Κόρινθο 06 αλλά και γενικά για το ποδόσφαιρο. 
Με ρώτησαν πως είναι δυνατόν να γράφω τόσο σκληρά για μια διοίκηση που έγραφες τόσο κολακευτικά. 
Ποτέ δεν έγραψα για κανέναν κολακευτικά αλλά μόνο αληθινά. Γιατί έχουμε μια επανάσταση που έγινε μέσα σε μια ομάδα . Τίποτα παραπάνω ποτέ μου δεν έγραψα γιατί είμαι οικονομικά αδύνατος και μάλιστα μετά την καταδίκη μου και το λιβάνι προϊόν που δεν αντέχει η τσέπη μου για να το αγοράσει, 
Και δεν μπορούσα να σωπάσω βλέποντας το έργο ενός ανθρώπου που ματώνει να υπάρχουν κάποιοι άλλοι με μηδενική προσφορά να σαμποτάρουν το έργο του.
Γιατί πως μπορεί να χαρακτηριστεί η ενέργεια συμβούλου του που ανακοίνωσε στους πελάτες του καφενέ του ότι είπαν στο συμβούλιο. Και μάλιστα να βάλει και τα περισσότερα δικά του που ήταν πέρα για πέρα ψέματα  
Και όλα αυτά είχαν ένα στόχο Να σταματήσω να γράφω για την Κόρινθο 06 και έτσι να σταματήσω να έχω την προσοχή μου στην ομάδα αυτή. 
Όλα αυτά αν δεν τα έγραφα θα ήταν σαν να άφηνα να πέσει στην παγίδα ένας ανιδιοτελής άνθρωπος του ποδοσφαίρου από τους ελάχιστους που μας έχουν μείνει Και το σπουδαιότερο να σταματήσουν να κάνουν κουμάντο στις ομάδες όλοι αυτοί που μόνο μαγκιά προσφέρουν και τίποτα άλλο.