Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Ανοικτή επιστολή στον πρόεδρο της νομάδας Κόρινθος 06



Μου γράψανε επάνω στον τοίχο του σπιτιού μου "Ρουφιάνε "
" Πούστη "
Στον αγώνα Κόρινθος 06-- Π Α Σ Κόρινθος  έβρισαν χυδαία την μάνα μου που έχει πεθάνει εδώ και τριάντα χρόνια 

Και στον αγώνα Ηρακλή Λεχαίου -- Π Α Σ Κόρινθος συνέχισαν και να με βρίζουν και να με απειλούν με γιαούρτωμα
Και ο προπονητής σας σε κοινή συνέντευξη που έδωσε με τον συνεργάτη του κ. Τσιχριτζή κ. Βασιλόπουλο είπε ότι η αντιπαλότητα μεταξύ των ομάδων οφείλεται στα Μ Μ Ε . 
Και ο μόνος που ασκεί κριτική σε όλα αυτά που γίνονται στο χώρο του Κορινθιακού ποδοσφαίρου είναι η αφεντιά μου
Επομένως ο κ. Σταύρος Μπινιάρης κατηγορεί τον μοναδικό ερασιτέχνη δημοσιογράφο που έχει πάρει θέση σ όλα αυτά που γίνονται σε βάρος της ομάδας Κόρινθος 06 

Αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις να καταλάβω γιατί με πολεμούν οι άνθρωποι που προσπαθώ να βοηθήσω. Μήπως και δεν επιθυμούν να προαχθούν και θέλουν να μείνουν στο τοπικό πρωτάθλημα μια και η τρίτη εθνική κατηγορία έχει πολλά έξοδα. Ή μήπως κάποιος δυνατός επιβάλλει την θέληση του για να δημιουργηθούν άσκημες καταστάσεις σε βάρος του προέδρου της ένωσης 
Και ερχόμαστε στον ορισμό των διαιτητών και της παρατηρητού διαιτησίας του αγώνα Πέλοπας Κιάτου -- Κόρινθος 06. 
Προσωπικά θεωρώ άστοχο τον ορισμό του διαιτητή Κακριδή Παναγιώτη που δεν έχει την δυνατότητα να διευθύνει έναν αγώνα που είναι όλα τα λεφτά Ο επόπτης Γκότσης μετά την υπόδειξη του οφ σάιτ στον αγώνα  Κόρινθος 06 -- Π Α Σ Κόρινθος έπρεπε να του είχαν πάρει την σημαία μαζί και με το κοντάρι  Ο άλλος επόπτης Σεφέρης που τον είδα στο ρόλο του διαιτητή μ έπεισε ότι δεν έχει καμία σχέση με την διαιτησία 
Και η αποθέωσης των ορισμών είναι αυτή που έχει γίνει με την Καλπακίδη που μια φορά έπαιξε το ρόλο του κεντρικού με επόπτη τον Δούρο και τα έκανε μούσκεμα Η Κυρία δεν έχει καμία σχέση με την κεντρική διαιτησία αφού με αυτή μια φορά έχει ασχοληθεί. 
Συμπέρασμα Πως θα κρίνει κάτι που παντελώς αγνοεί; Επομένως ο ορισμός της δεν είναι τυχαίος 

Κύριε Πρόεδρε της ομάδας Κόρινθος 06 

Με κατηγορούν ότι είμαι άνθρωπος σας και ότι έχω αναλάβει εργολαβικά την υποστήριξη της ομάδας Κόρινθος 06 Και με όλα αυτά που υποστηρίζω αποδεικνύεται ότι όχι φίλος της ομάδας σας  δεν είμαι αλλά αντίθετα οι πρωταγωνιστές της ομάδας σας με θεωρούν εχθρό τους.
Εγώ είμαι υποχρεωμένος να σας γνωρίσω αν αυτά που εσείς έχετε πάθει και συνεχίζετε να παθαίνετε θα ήταν σε βάρος του Π Α Σ Κόρινθος την ίδια στάση θα τηρούσα Επομένως δεν θέλω να έχετε καμία υποχρέωση σε μένα αλλά μόνο στην αλήθεια και την δικαιοσύνη  έννοιες ευλογημένες από τον Χριστό και που είμαι υποχρεωμένος να υπηρετώ 
Για την αχαριστία που αντιμετώπισα δεν έχω κανένα πρόβλημα μια και πολλές φορές έχει υλοποιηθεί σε βάρος μου το θρυλικό πλέον  "ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου"