Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Το ταχυδρομείο του Νικηφόρου


Προς τον κ.Πρόεδρο του Ισθμιακού 


Με πήρε καλός μου φίλος και μου είπε ότι απαντήσατε σε κάποιο δικό μου σχόλιο αλλά δεν μπόρεσα να το βρω Είμαι ο πρώτος που έγραψα ότι Ισθμιακός είναι επικίνδυνος και να το προσέξουν οι δήθεν δυνατοί Βλέποντας την ομάδα σας να αγωνίζεται τόσο ωραία και να αδικείται από τους διαιτητές νευρίασα με την παθητική σας στάση όχι μόνο την δική σας αλλά και όλων των παραγόντων των σωματείων της ένωσης όταν οι άρχοντες διαιτητές δεν είναι σωστοί απέναντι των  .Και έγραψα για σας κ. πρόεδρε  :Αληταράδες που βρίζατε την εδώ και τριάντα χρόνια  πεθαμένη μάνα μου έτσι απαντά ο Νικηφόρος Να γράφει αυτά που θα γίνουν Αυτά ακριβώς έγιναν όπως εγώ τα έγραψα στο γήπεδο του Γιάννη Στέφα Ο στόχος σου ήταν λαθεμένος ως προς την αποβολή του ποδοσφαιριστή Καλός ο Μούτσος αλλά ο Γεωργίου πρέπει να είναι η επόμενη αποβολή Γιατί κ. πρόεδρε του Ισθμιακού σιωπάτε και δεν επαναστατείτε;
Να μη ελπίζετε καμία γιορτή δεν θα κάνει η ένωση στο μαγαζί σας"
Και εσείς κ. πρόεδρε απομονώσατε μια πρόταση που είναι η κορυφή του εκνευρισμού μου γιατί από την μια βλέπω μια τιτάνια προσπάθεια σας και από την άλλη να σας αδικούν Και εσείς να μη επαναστατείτε και εγώ να μη μπορώ να βρω καμία δικαιολογία για την σιωπή σας Αλλά απορώ πως δεν συγκινηθήκατε ότι αυτά που σας ΄έκανε ο διαιτητής το είχα προβλέψει πριν από τον αγώνα 
Και επειδή  δεν είχατε καμία δικαιολογία βρήκατε την αγανακτισμένη πρόταση για να καλύψετε την σιωπή  σας Γιατί επαγγελματικά μόνο εκεί  συναντάστε 
Είναι επομένως ένα σχήμα λόγου Επειδή υποστηρίζω όλες τις ομάδες που αδικούνται εκτός των γνωστών εμετικών συνθημάτων εναντίον μου στα γήπεδα έγραψαν και στο τοίχο του σπιτιού μου 

ρ2.jpgρ 1.jpgρ3.jpg

Γι όλα αυτά που έγιναν σε βάρος μου γιατί υποστήριζα εσάς που είναι αμάρτημα να είσαστε πρώτοι στο βαθμολογικό πίνακα Δεν με πειράζει η κριτική σας γιατί έχω συνηθίσει στο αντί του μάνα χολή. Γι αυτό και συνεχίζω νσ σχολιάζω χωρίς να ξεχωρίζω τα σωματεία σε δυνατά και αδύναμα Και σ αυτά που έχουν την δυνατότητα να παίρνουν πρωταθλήματα και σ αυτά που δεν έχουν