Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Ηγέτης ή κωλοτούμπας Ιδού η απορία

                                    


Όταν ένας άνθρωπος  σε δημόσιο χώρο μιλάει για αλλαγές που ο ίδιος θα κάνει και με αυτές θα φέρει την επαναστατική αλλαγή στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο αυτός ονομάζεται ηγέτης  




Όταν λοιπόν ο ηγέτης αυτά που λέει το αναιρεί και αυτόν που επαναλαμβάνει τα λόγια του τον χαρακτηρίζει ψεύτη ο σχολιαστής μπορεί να τον ονομάσει κωλοτούμπα. 

Θανάση Πισιμίση 

Εσείς  έχετε τον παρά και εγώ έχω μια πένα και είμαι ένας φτωχός συνταξιούχος  Εσείς έχετε παρέα έναν πανίσχυρο πρόεδρο ένωσης ειδικό στα εικονικά \
( ψεύτικα τιμολόγια ) ενώ εγώ δεν έχω κανέναν Και έχετε συνεργαστεί κατά το παρελθόν μαζί του και με καταδικάσατε σε οκτώ μήνες φυλάκιση 
Να είσαστε βέβαιος ότι την ποδοσφαιρική περίοδο 2016- 2017 θα βγει μέσα στους αγωνιστικούς χώρους