Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Καιρός να προστατευθούν τα παιδάκια που οι επαγγελματίες παράγοντες του ποδοσφαίρου τα χρησιμοποιούν για ίδιο όφελος

Δεν σας φοβάμαι ότι και να κάνετε Γιατί είσαστε ανύπαρκτοι που προσπαθείτε να γίνετε υπαρκτοί αλλά αυτό για να το πετύχετε χρειάζεται να παραθέσετε  στοιχεία που δεν έχετε 

Σας γνωρίζω τώρα που έχω χρόνο απεριόριστο δεν θα αφήσω τα παράσιτα που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο σε ηρεμία. 
Πιστεύω ότι κάποιοι θα βάλουν μυαλό και θα σταματήσουν το παιχνίδι που κάνουν σε βάρος μου. 
Είμαι βέβαιος ότι κάποιοι θα συνεχίσουν την πολεμική εναντίον μου και να ξέρουν ότι δεν θα λιποτακτήσω και θα τους πολεμήσω με τον δικό μου τρόπο που είναι απλός και αληθινός. Θα παραθέτω στοιχεία και αυτοί μη μπορώντας να απαντήσουν θα με βρίζουν και θα γράφουν στον τοίχο του σπιτιού μου. 
Και θα βρίζουν την μητέρα μου. 
Όλα αυτά τα παιδάκια που γίνονται όργανα επαγγελματιών παραγόντων δεν θα βρεθεί ένας να τα προστατέψει; Το επίσημο κράτος δεν παρακολουθεί τα διάφορα δημοσιεύματα και τις καταγγελίες; Γιατί αυτή η σιωπή;